فروش جک بازویی در شرق تهران

arm jack-1
arm jack-2



شرق تهران از بافت قدیمی برخوردار است.. قدمت این مناطق بیشتر از غرب تهران است. و در اصل باید گفت که تهران به دلیل وجود کوه‌های شرقی، از غرب توسعه یافته و هنوز نیز در حال گسترش است.. البته برخی از مناطق بافت جدیدتری دارند. اگر می‌خواهید بافت مدرن‌تری را در شرق تهران برای سکونت انتخاب کنید، پیشنهاد ما

انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای

علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.


وزن درب به عنوان دومین پارامتر در انتخاب درب نقش بسیار مهمی را ایفا می نماید. درچنین شرایطی لازم است. شما از افرادی که مهارت لازم را دارند کمک گرفته و یک گشتاور مناسب جهت باز و بسته شدن درب را انتخاب کنید. امروزه فرمول های خاصی برای تعیین این گشتاور وجود دارند که بررسی آن ها می تواند به شما کمک های شایانی نماید. برند ایمن صنعت به عنوان یک برند برتر از طراحان بسیار حرفه ای و بامهارتی برخوردار می باشد که می توانند بهترین میزان گشتاور را برای شما انتخاب نموده و جک هایی کاملا متناسب با درب پارکینگ شما را طراحی کنند.

جک بازویی هــــادس یک جک برقی با موتور ولت به حساب می‌آید که علاوه بر آنکه حرکت کنترل شده ای را برای درب فراهم می‌کند. هادس ( hades ) محصولی از کمپانی بلانکو  و در زمره جک‌های رایج و پرکاربرد که در ایران نیز از آن خوب است.قبال شده است..

جک پارکینگی تک لنگه درب های اتوماتیک یا همان جک های پارکینگی معمولا به چند دسته درب اتوماتیک بازویی ، درب اتوماتیک ریلی، درب اتوماتیک گیربکسی و … تقسیم میشوند، از این میان درب های اتوماتیک بازویی به دلیل محبوبیت بالاتر نسبت به سایر درب های اتوماتیک تقسیم بندی ها و ویژگی های بیشتری را در خود گنجانده اند. جک کنترلی تک لنگه بسیار شبیه سیستم دو لنگه می باشد با این تفاوت که یک لنگه درب به سمت چپ و یا راست باز می شود. برای این گونه دربها را می بایست از جک های پارکینگی پرقدرت و با شفت بلند است.فاده نمود.منظور از شفت بلند، شفتی با اندازه ۵ سانتیمتری و یا بیشتر از آن است. تا پایه جلو بازو بتواند درب را از فاصله بیشتری نسبت به لولا باز و بسته کند تا فشار از روی آن کمتر شود.



( فروش ) های دیگر