مشاوره و اجرا جک بازویی در شرق تهران

arm jack-1
arm jack-2



عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

بلوار هنگام که در منطقه قرار گرفته است. بیشتر به دلیل میزبانی بوستان جنگل لویزان شناخته می شود و یک خیابان شمالی &#; جنوبی به حساب می آید. این بلوار که پیش از این به عنوان متری زند شناخته می شد یکی از اصلی ترین محله های شرق تهران به حساب می آید که از نظر شهرسازی اهمیت بسزایی دارد. بلوار هنگام بین دو بزرگراه شهید بابایی و رسالت قرار گرفته و ساکنین می توانند با است.فاده از خطوط مختلف اتوبوسرانی در این محله رفت و آمد کنند.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، این منطقه از تهران دارای محله است.. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،  چهارصد دستگاه،  مینای شمالی، دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد. جالب است. بدانید که یکی از معروف ترین محله های شرق تهران محله دروازه دولاب می باشد که در زمان های قدیم جزو دروازه های شهر تهران به شمار می آمد.


امروزه براساس نیازمندی هایی که برای عموم مردم وجود دارد می توان نمونه های مختلفی از جک درب پارکینگ را در سطح بازار مشاهده نمود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارا می باشند. از مهم ترین نمونه های این جک ها می توان موارد زیر را نام برد.

جک برقی پارکینگ مانند هر نوع سیستم دیگری دارای اجزای تشکیل دهنده گوناگونی هستند که شامل ریموت کنترل، قطعات فلزی، چشمی، دو بازو که بر روی درب نصب می شود، مرکز کنترل و چراغ های هشدار دهنده می باشد. وظیفه جک برقی در درب ها باز کردن اتوماتیک درب است. این درب ها ویژگی های خاص خود را دارند که عبارتند از: جک برقی به وسیله حسگر ها و چشمی های که در آن قرار دارد موانع موجود هنگام باز و بسته شدن درب را تشخیص داده و از اصابت درب به این موانع جلوگیری می کند. از خصوصیات دیگر این نوع جک این است. که این مدل جک ها به واسطه برق و انرژی الکتریکی کار می کنند و زمانی که برق قطع شود باید دستی درب را باز و بسته کرد.

جک های پارکینگی دارای ریموت کنترل با فرکانس های متفاوت می باشد که می توان از فاصله های کم یا زیاد درب را باز کند اما بهتر است. شما آن را از فاصله نزدیک است.فاده نمایید تا از لحاظ ایمنی دچار مشکل نشوید زیرا ممکن است. از راه دور درب را باز کنید و تا زمانی که خودرو شما به درب برسد شخص بیگانه و یا سارق از درب وارد ساختمان شود. همچنین می توانید از ریموت های غیر قابل کپی است.فاده نمایید تا در صورت گم شدن و یا دادن ریموت خود به شخصی نتوانند از آن کپی بگیرند .جک درب پارکینگ دارای دکمه خلاص کن می باشد زمانی که برق برود و یا مشکلی در کارکرد جک باشد با فشردن دکمه خلاص کن درب به حالت دستی باز و بسته می شود . جکهای پارکینگی نیاز به توجه و نگهداری دارند باید هر چند وقت یک بار آنها را چک و سرویس ،روغن کاری کنید تا کارکرد خود را به درستی انجام دهند و طول عمر آنها پایین نیاید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر