خدمات و سرویس جک بازویی در شهر جدید اندیشه

arm jack-1
arm jack-2



- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.


وزن درب به عنوان دومین پارامتر در انتخاب درب نقش بسیار مهمی را ایفا می نماید. درچنین شرایطی لازم است. شما از افرادی که مهارت لازم را دارند کمک گرفته و یک گشتاور مناسب جهت باز و بسته شدن درب را انتخاب کنید. امروزه فرمول های خاصی برای تعیین این گشتاور وجود دارند که بررسی آن ها می تواند به شما کمک های شایانی نماید. برند ایمن صنعت به عنوان یک برند برتر از طراحان بسیار حرفه ای و بامهارتی برخوردار می باشد که می توانند بهترین میزان گشتاور را برای شما انتخاب نموده و جک هایی کاملا متناسب با درب پارکینگ شما را طراحی کنند.

الکتروموتور این محصول با توجه به نوع سیم پیچ و ویژگی طراحی از دور از قدرت بالایی برخوردار است.. همین امر موجب گردیده که در تلفیق با یک گیربکس ویژه با کاهش ولتاژ، قدرت به مراتب افزایش خواهد یافت که نیاز اصلی یک درب برقی خوب محسوب می‌شود.

جک درب اتوماتیک، به دربی گفته می شود که با است.فاده از حسگرهای حرکتی یا ریموت های کنترل، باز و بسته می شود. درب های اتوماتیک در جهت های مختلف حرکت می کنند و در مدل های متنوع ساخته می شوند. متریالی که برای ساخت این نوع درب ها به کار می رود، متفاوت است. و بسته به اینکه از چه تکنولوژی برای تولید درب اتوماتیک است.فاده می شود، یک نوع خاص از درب تولید می شود. درواقع درب اتوماتیک یکی از انواع درب برقی می ‌باشد. این نوع درب همانگونه که از اسم آن مشخص است. به صورت الکتریکی باز و بسته می‌شود و دیگر نیازی به کارکرد مکانیکی ندارد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر