فروش جک بازویی در شهر جدید اندیشه

arm jack-1
arm jack-2



درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


درب اتوماتیک تاشو در جایی قابل است.فاده می باشد که مشتریان درب با مشکل محدودیت فضا روبرو باشند. از نظر ساختاری هم درب های اتوماتیک تاشو بسیار شبیه به دربهای اتوماتیک لولائی می باشند، با این تفاوت که  هر لت آن به دو قسمت تقسیم شده و دو قسمت حاصل به همدیگر لولا شده اند و در آخر به جای دو لت نصب شده به دیوار، دو لت لولا شده به دیوار های اطراف و یک لت لولا شده به هر یک از این لت ها وجود خواهد داشت. در بعضی از موارد هم لازم است. که فقط درب به یک سمت دیوار نصب گردد، که در این حالت درب شامل دو لت لولا شده به یکدیگر می باشد که یکی از آنها به یک سمت دیوار لولا شده است..

در دهه اخیر به صورت متداول از جک بازویی جهت کنترلی کردن درب حیاط و ریلی پشت درب اتوماتیک پارکینگ و پنجره  Automation systems &#; Motors for gates, doors and windows مورد است.فاده قرار گرفته است. و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها ، بیمارستان ها و اماکن پرتردد به درب کنترلی اتوماتیک مجهز شده اند. مجموعه

نصب جک پارکینگی آنچه باید در ارتباط با نصب جک پارکینگی بدانید قبل از اقدام به هر کاری، اگر تخصص کافی برای نصب جک پارکینگی را ندارید، بهتر است. با متخصصین امیر صنعت تماس بگیرید. امیر صنعت با برخورداری از تیم مجرب، در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به نصب جک برقی شما خواهد کرد. [&#;]



( فروش ) های دیگر