خدمات و سرویس جک درب پارکینگی در شرق تهران

Parking door jack-1
Parking door jack-2



امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.

محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.


این نوع جک‌ برقی در سکوت کار می‌کند و از جریان مستقیم (DC) است.فاده می‌کند، به این معنی که به‌آرامی راه‌اندازی می‌شود، برای است.فاده سرعت خود را افزایش می‌دهد و سپس قبل از توقف دوباره سرعت خود را کاهش می‌دهد. این واقعیت که درب بازکن به تیرچه‌ها متصل نیست و در عوض روی دیوار قرار دارد، سطح سر و صدا و ارتعاشی را که درب بازکن ایجاد می‌کند، کاهش می‌دهد.

در صورتيكه بخواهيم جک ها به درستي كار كنند و طول عمر موتورها و خود مركز بيشتر شود بايستي جك ها طوري نصب گردند كه حداقل فشار به آنها آمده و حداكثر بهره وري را داشته باشند. براي نصب جک بايد دو نقطه انتخاب شود، انتخاب محل نصب جک بر روي چارچوب يا ديوار و بر روي لنگه درب. جهت پيدا كردن محل تقريبي تكيه گاه ها، درب را كاملا ببنديد و جک را كاملا باز كنيد. سپس حدود ۵ میلی متر جك ها را براي رگلاژهاي بعدي داخل ببريد. تكيه گاه ها را در زبانه هاي ابتدایی و انتهايي جک وارد كرده و پيچ كنيد.

جک درب اتوماتیک، به دربی گفته می شود که با است.فاده از حسگرهای حرکتی یا ریموت های کنترل، باز و بسته می شود. درب های اتوماتیک در جهت های مختلف حرکت می کنند و در مدل های متنوع ساخته می شوند. متریالی که برای ساخت این نوع درب ها به کار می رود، متفاوت است. و بسته به اینکه از چه تکنولوژی برای تولید درب اتوماتیک است.فاده می شود، یک نوع خاص از درب تولید می شود. درواقع درب اتوماتیک یکی از انواع درب برقی می ‌باشد. این نوع درب همانگونه که از اسم آن مشخص است. به صورت الکتریکی باز و بسته می‌شود و دیگر نیازی به کارکرد مکانیکی ندارد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر