خدمات و سرویس جک درب پارکینگی در شرق تهران

Parking door jack-1
Parking door jack-2



نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد

نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.

نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.


میزان تردد و تعداد بالا و پایین بودن میزان باز و بسته شدن درب پارکینگ از مهم ترین پارامترهایی به شمار می رود که در نظر گرفتن آن می تواند به شما در خریدی بهتر کمک کند. زمانی که شما به مراکز طراحی و فروش این جک ها مراجعه می نمایید این مراکز حداکثر تعداد مجاز باز و بسته شدن درب در ساعت بر اساس نوع ساختمان مشخص می کنند و یا یک چرخه را برای این امر در نظر می گیرند. محاسبه این میزان توسط این طراحان می تواند به شما کمک های بسیاری نماید بنابراین توصیه داریم به سادگی از کنار این پارامتر عبور ننمایید.

جک های پارکینگی دارای ریموت کنترل با فرکانس های متفاوت می باشد که می توان از فاصله های کم یا زیاد درب را باز کند اما بهتر است. شما آن را از فاصله نزدیک است.فاده نمایید تا از لحاظ ایمنی دچار مشکل نشوید زیرا ممکن است. از راه دور درب را باز کنید و تا زمانی که خودرو شما به درب برسد شخص بیگانه و یا سارق از درب وارد ساختمان شود. همچنین می توانید از ریموت های غیر قابل کپی است.فاده نمایید تا در صورت گم شدن و یا دادن ریموت خود به شخصی نتوانند از آن کپی بگیرند .جک درب پارکینگ دارای دکمه خلاص کن می باشد زمانی که برق برود و یا مشکلی در کارکرد جک باشد با فشردن دکمه خلاص کن درب به حالت دستی باز و بسته می شود . جکهای پارکینگی نیاز به توجه و نگهداری دارند باید هر چند وقت یک بار آنها را چک و سرویس ،روغن کاری کنید تا کارکرد خود را به درستی انجام دهند و طول عمر آنها پایین نیاید.

جک درب اتوماتیک، به دربی گفته می شود که با است.فاده از حسگرهای حرکتی یا ریموت های کنترل، باز و بسته می شود. درب های اتوماتیک در جهت های مختلف حرکت می کنند و در مدل های متنوع ساخته می شوند. متریالی که برای ساخت این نوع درب ها به کار می رود، متفاوت است. و بسته به اینکه از چه تکنولوژی برای تولید درب اتوماتیک است.فاده می شود، یک نوع خاص از درب تولید می شود. درواقع درب اتوماتیک یکی از انواع درب برقی می ‌باشد. این نوع درب همانگونه که از اسم آن مشخص است. به صورت الکتریکی باز و بسته می‌شود و دیگر نیازی به کارکرد مکانیکی ندارد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر