فروش جک درب پارکینگی در شرق تهران

Parking door jack-1
Parking door jack-2



محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 

تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:

محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.


گروه امنیتی ایمن صنعت با بیش از سال سابقه به عنوان طراح ، مشاور و مجری انواع سیستم های نظارتی با بیش از پروژه موفق انجام شده در تهران و کرج و حومه در زمینه تولید و نصب و راه اندازی انواع کرکره برقی اتومات ، دوربین مداربسته ، درب های اتوماتیک : شامل جک درب پارکینگ ، درب شیشه ای سکوریت ، راه بند ، درب ریلی و همچنین دزدگیر اماکن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

این مجموعه جک برقی با ولتاژ ولت و گیربکس مرکب با بیشترین توان جابجایی برای درب لولایی اتوماتیک به وزن کیلو را دارا است.. این گونه جک برقی مجهز به دو بازوی مجزا با دو مجور دوران که درب را از اعماق ستون به بیرون حرکت دهد. این سیستم با ضریب نفوذپذیری ( IP ) در بازه دمایی + الی - درجه سانتیگراد با بیشترین بازده و کارایی کار می‌کند.

همچنین این مدل از دربازکن‌ها که جک‌ها به پشت در پارکینگ، در سمت داخل نصب می‌شوند و از نمای بیرون دیده نمی‌شوند، نسبت به درب‌های پارکینگ‌هایی که به‌صورت کرکره‌ای هستند و با بالا و پایین رفتن، باز و بسته می‌شوند، ظاهر بسیار زیباتری دارند و همان‌طور که گفته شد نصب جک‌ها هم جای کمتری و به عبارتی حتی هیچ جایی نمی‌گیرند.



( فروش ) های دیگر