مشاوره و اجرا جک درب پارکینگی در شرق تهران

Parking door jack-1
Parking door jack-2



محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.

محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.

محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.


سیستم عملکرد درب اتوماتیک پارکینگ یا بصورت الکترومکانیک می باشد یا بصورت الکتروهیدرولیک: در سیستم الکترومکانیک که عموم سیستم های داخل بازار را شامل میشوند عملکرد سیستم با است.فاده از چرخ دنده ها می باشد و قیمت مناسب و هزینه پایین سرویس و نگه داری از مزیت های است.فاده از جک های الکترومکانیک می باشد، ولی در مقابل سیستم هیدرولیک از فشار روغن است.فاده میگردد و هیچ گونه اصطکاکی را شاهد نیستم این جک ها برای مکان هایی با تردد بالا پیشنهاد می گردد قیمت بالا و هزینه های سرویس و نگه داری نسبتا بالا از تفاوت های جک هیدرولیک با الکترومکانیک می باشد.

همچنین داشتن ریل سبب کاهش صدا شده و از افزایش آلودگی صوتی جلوگیری می‌نماید. نصب این نوع جک در فضاهایی که با محدودیت فضا مواجه هستید بسیار مناسب است. زیرا به دلیل حرکت ریلی به کمترین فضای باطشو نیاز دارد. درب اتوماتیک پارکینگ شما با

جک کنترلی تک لنگه بسیار شبیه سیستم دو لنگه می باشد با این تفاوت که یک لنگه درب به سمت چپ و یا راست باز می شود. برای این گونه دربها را می بایست از جک های پارکینگی پرقدرت و با شفت بلند است.فاده نمود.منظور از شفت بلند، شفتی با اندازه ۵ سانتیمتری و یا بیشتر از آن است. تا پایه جلو بازو بتواند درب را از فاصله بیشتری نسبت به لولا باز و بسته کند تا فشار از روی آن کمتر شود. البته برخی از جکهای پارکینگی شفت کوتاهی دارند ولی به علت قدرت بسیار بالا می توان از آن بازوها برای درب تک لنگه نیز است.فاده نمود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر