خدمات و سرویس جک درب پارکینگی در شهر جدید اندیشه

Parking door jack-1
Parking door jack-2



فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.


درب اتوماتیک پنوماتیک در مکان های خاص نظیر فروشگاها وآزمایشگاهها و جاهایی که به امنیت بیشتری نیاز دارند کاربرد دارد. در اتوماتیک مکانهایی که میزان مصرف انرژی در آنها مهم است. مانند درب های اتوماتیک هتل ها، درب اتوماتیک پنوماتیک فروشگاه ها مورد است.فاده قرار میگیرد. درب اتوماتیک پنوماتیک که به وسیله فشار گاز یا فشار باد کار میکنند.

در مناطقی با فضای ارتفاع سقف کم در بالای در اما فضای زیادی در کنار درب، جک پارکینگی را می‌توان اضافه کرد. این اغلب در خانه‌هایی دیده می‌شود که قدیمی‌تر هستند و سقف‌ها و دیوارهای آن از بتن ساخته شده است.. در شرایطی که یک درب با یک پنجره عریض در بالا دارید (این ویژگی در خانه‌های قدیمی‌تر قابل‌مشاهده است.) یا در شرایطی که یک پنل کاذب بالای در قرار دارد، گزینه‌ درب ریموتی که با جک برقی در کار می‌کند بسیار مناسب است..

در درب اتوماتیک هیدرولیکی از نیروی تحت فشار سیالات (عموماً روغن غلیظ غیر قابل تراکم) است.فاده می شود. مزیت عمده است.فاده از درب اتوماتیک هیدرولیکی، قدرت بسیار بالای آن و امکان وجود نیرو، فشار، گشتاور و حرکت یکنواخت آن است. که کار را برای به حرکت درآوردن درب های سنگین، راحت می کند، به علاوه باعث می شود حرکت درب آرام و بدون لرزش باشد. در حالی که این سیستم یعنی جک پارکینگی هیدرولیکی است.هلاک بسیار پایینی دارد، اما باید به سرویس و نگهداری پرهزینه آن توجه نمود. درب اتوماتیک هیدرولیکی برای مکان هایی که تردد بسیار زیاد و وزن درب بسیار بالاست.



( خدمات و سرویس ) های دیگر