فروش جک درب پارکینگی در شهر جدید اندیشه

Parking door jack-1
Parking door jack-2



&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.


درب اتوماتیک پارکینگ بسیار مقاوم بوده و در برابر سارقان از امنیت بالایی برخوردار هستند چون باز و بسته کردن این درب ها اصلاً به سادگی امکان پذیر نمی باشد. بهترین مارک جک درب پارکینگ در انواع مختلفی تولید شده است. که با توجه به نیاز ساختمان میتوانید با ما تماس بگیرید تا مشاوره کاملی در مورد این جک های دربازکن پارکینگ بدهیم .

خوشبختانه کمپانی های زیادی در ایران و خارج از ایران در ساخت و عرضه درب اتوماتیک پارکینگ فعالیت می کنند. این موضوع باعث می شود تا دست خریدار برای انتخاب بهترین خرید با بودجه حداقلی باز باشد. مطمئنا در نظر گرفتن بودجه مناسب برای خرید درب اتوماتیک و یک انتخاب صحیح می تواند سالها آسایش را برای ساکنین یک ساختمان به ارمغان بیاورد. شما می توانید در فروشگاه ایمن صنعت تمامی انواع جک های ایرانی مانند جک سیماران , جک سوزوکی , جک ریلی بتا و همینطور انواع خارجی آن از جمله تمامی جک های ایتالیایی مانند جک بی اف تی BFT، جک وی تو ، جک فادینی Fadini و جک فک را به همراه تمامی متعلقات درب اتوماتیک مشاهده کنید.

جک پارکینگی یا جک درب پارکینگ توسط ریموت کنترل خودکار باز و بسته می گردد و سفارش انواع جک بازویی و ریلی از جمله کامفورت در مرکز سفارش نصب و خرید جک پارکینگ ایمن صنعت قابل انجام است.. قیمت جک پارکینگی و جک درب بازکن برقی پارکینگ بر اساس برند ایرانی و خارجی جک برقی پارکینگی محاسبه قیمت می شود که فروش بهترین مدل های جک کنترلی ریموت دار درب آهنی پارکینگ با قیمت مناسب در مرکز جک در بازکن ایمن صنعت انجام می شود.



( فروش ) های دیگر