مشاوره و اجرا جک درب پارکینگی در شهر جدید اندیشه

Parking door jack-1
Parking door jack-2



&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید


امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر درب پارکینگ های عمومی ، خصوصی و منازل دارای سیستم های اتوماتیک هستند. جک برقی پارکینگ که امروزه باعث آسان شدن کار مردم در عبور از درب ها شده است. به جک برقی مدرن نیز شناخته می شود. با قدرت و توانایی منحصر به فرد جک ها در باز و بسته کردن درب ها قابلیت نصب در درب های تک لنگه و دو لنگه را با ابعاد، وزن و ترددهای مختلف دارند. بدین صورت که بازوهای آن ها در یک طرف درب های تک لنگه و دو طرف درب های دو لنگه به عملیات باز شدن راحت درب ها به شما کمک می کند. در نتیجه در این گونه درب ها با فشار دادن دگمه ای به راحتی می توانید درب را به آسانی باز و بسته کنید و دیگر نیازی نیست که برای هر بار باز و بسته کردن درب از ماشین خود پیاده شوید. جک های برقی درب ها به و دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

برای درک بیشتر این مسئله پیشنهاد داریم خود را در فصل سرد زمستان یا گرمای سوزناک تابستان تصور کنید. در چنین شرایطی هنگام ورود به ساختمان یا خروج از آن مجبور به پیاده شدن از خودرو خود جهت باز و بسته نمودن درب می باشید. این مسئله خود به تنهایی می تواند شما را به زحمت بیندازد حال تصور کنید زمان پیاده شدن فراموش کنید درب خودرو خود را قفل نمایید. همین فراموش می تواند زمینه های هرگونه مزاحمت یا دزدی را نیز فراهم سازد. با بیان این مثال و کمی تفکر در راستای ان به راحتی می توان متوجه اهمیت است.فاده از جک پارکینگ شد چرا که این جک ها می توانند ضمن ایجاد سهولت در باز و بسته نمودن درب پارکینگ آسایش و امنیت لازم را نیز برای شما فراهم سازند. توصیه داریم به سادگی از کنار مزیت های بارز خرید جک برقی عبور ننمایید.

برای خرید جک پارکینگی می توان به نمایندگی ها، فروشگاه ها و سایت های اینترنتی رجوع کرد. اما به چند دلیل فروشگاه دی سی ای کالا با دیگر فروشگاه ها متفاوت است. که می تواند خریدار را قانع کند تا از این فروشگاه اینترنتی خریداری نماید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر