مشاوره و اجرا جک درب پارکینگی در شهر جدید اندیشه

Parking door jack-1
Parking door jack-2



از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


نحوه عملکرد درب اتوماتیک الکترومکانیکی به این صورت است. که در داخل جک موتوری وجود دارد که با انتقال نیرو به گیربکس باعث می شود جک گردش کرده و درب باز یا بسته شود. اگر چه این سیستم ساده به نظر می رسد اما است.هلاک آن زیادتر از نوع هیدرولیکی است..

تنوع توانایی‌های قابل تنظیم یک نصب است.اندارد را فراهم می‌سازد و کاربری درب برقی (درب بازویی، درب اتوماتیک لولایی پارکینگ ) را برای کاربران سهل و ایمن می‌سازد. اگرچه این جک پارکینگی از الکتروموتور ولت برخوردار است. که محدودیت در ترددهای بالا دارد ولی محاسن زیادی را برای کاربران به همراه دارد که است.فاده از این سیستم را بسیار افزایش داده است..

چشمی هایی که در ساخت جک درب پارکینگ مورد است.فاده قرار می گیرند از اشعه مادون قرمز بهره مند بوده و قابلیت های بی نظیری دارند. این اشعه ها زمانی که خودرو یا عابری مقابل نور مادون قرمز قرار می گیرند از باز و بسته شدن درب پارکینگ جلوگیری نموده و به این طریق از وارد شدن هرگونه آسیب به درب نیز ممانعت می نمایند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر