آبگرمکن برقی در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس )

electrical water heater-1
electrical water heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

در پاسخ به این سوال که آیا پرند برای خرید مسکن مناسب است. یا اندیشه باید با توجه به نیازها و شرایط موجود ابعاد مختلفی در نظر گرفت. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهایی است. که به جرات می توان گفت امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری پاسخگوی جمعیت ساکن در آن است. و به تعداد کافی مدرسه، مراکز درمانی، مسجد، مجتمع تجاری و تفریحی و فضای سبز در این شهر ساخته شده، همچنین در مقایسه با

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.


عدسی های این محصول از نوع torispherical می باشد که لبه های بلندی دارند و در نقطه تنش حرارتی پس از جوشکاری دچار کشش نمی شوند. این ویژگی به بالا رفتن عمر مخزن کمک بسیار زیادی می کند. ضعف نقاط عدسی در این نقطه کاهش می یابد. شما میتوانید برای مشاهده تنش حرارتی ایجاد شده در عدسی ها 

سیستم کنترل آبگرمکن برقی صنعتی دارای ک ترموستات یا کنترل کننده دما می باشند که توسط این ترموستات فرمان روشن یا خاموش شدن المنت ها داده می شود. البته واضح است. که ترموستات به تنهایی قابلیت قطع و وصل کردن المنت های پرتوان را ندارد و باید بواسطه کنتاکتور های مربوطه این کار انجام شود. این ترموستات ها میتوانند از نوع قطع و وصل با نمایشگر دیجیتال و یا ترموستات های بدون نمایشگر باشند که نمونه های دیجیتال دارای حساسیت بالاتری نسبت به نوع آنالوگ هستند.

آبگرمکن برقی صنعتی لیتری جزء آبگرمکن های مستقیم است و می توان جهت تامین آبگرم مصرفی بهداشتی آشپزخانه و رستورانهای بزرگ، کارخانه های تولیدی، کارگاه ها و کارواشها حمام و است.خرهای عمومی و ... است.فاده کرد. آبگرمکن های صنعتی جهت مصرف بالای آبگرم سفارش داده و ساخته می شوند. آبگرمکن های صنعتی از ورق گالوانیزه گرم ساخته و راندمان کاری بسیار خوبی دارد. سرعت عملکرد و است.قلال آبگرمکن به صورت افقی و عمودی برحسب سفارش و نیاز، تولید و عرضه می کنند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه