آبگرمکن دیواری در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس )

Wall water heater-1
Wall water heater-2
02165579684 02176241277
09122933932 09124269463 09196263647



لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.


آبگرمکن صنعتی مشعل دار ، از جمله پرکاربردترین تجهیزات انتقال حرارت برای تامین آب گرم مصرفی برای یک واحد مسکونی، صنعتی و یا اداری است.. این نوع آبگرمکن، از نوع آبگرمکن مستقیم است.. چرا که آب داخل مخزن، مستقیما توسط شعله حاصل از احتراق مشعل گرم می‌شود. بسیار پیش آمده است. که برای تامین آبگرم مصرفی یه ساختمان ، اقدام به نصب موتورخانه می‌کنند. در صورتی که نیاز فقط تامین آبگرم مصرفی باشد، است.فاده از آبگرم صنعتی بسیار به صرفه تر است. و هزینه‌های اجرا و بهره برداری از آب گرم مصرفی را تا میزان بسیار زیادی کاهش می‌دهد.

آبگرمکن صنعتی در برخی از موارد برای مقاومت بیشتر در مقابل فشار از ورق سیاه ساخته می‌شود. این نوع ورق می‌تواند از انواع مختلف مانند ST، ST و یا SA--Gr باشد. بیشترین ورق مورد است.فاده در این نوع مخازن از نوع ST است. چرا که ارزانترین نوع ورق است.. ولی اگر یک مخزن تحت فشار بخواهد است.اندارد باشد ، باید حداقل از ورق SA--Gr است.فاده شود.

آبگرمکن های صنعتی در ابعاد مختلف و با ظرفیت‌ها مختلف تولید می‌شوند که ظرفیت انواع مختلف آن‌ها در جدول آنالیز آبگرمکن صنعتی در ابتدای مطلب آمده است. اما به‌طورکلی ابعاد و ظرفیت آبگرمکن ها از تا لیتر گنجایش دارند و در دو نوع



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه