اسپیلیت ایستاده در چهاردانگه ( فروش, خدمات و سرویس )

Standing spilt-1
Standing spilt-2
021-66253787
09129429461 0933537780798 9129429461



شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»


کولر گازی و اسپلیت ایستاده سامسونگ مدل میراژ با برخورداری از پره های افقی و عمودی که حرکتی مستقل از یکدیگر دارند، حالات جریان هوای متنوع تری را به وجود می آورد که تمامی نیازهای شما را برآورده می سازد: جریان هوای مستقیم در یک راستا، پرتاب بلند باد، جریان هوای چپ و راست با دامنه گسترده و خنک کنندگی سه بعدی.

در مجموع بهتر است. از کولر گازی ایستاده فقط برای مصارف تجاری، اداری و سالن‌های بزرگ است.فاده شود. است.فاده از این نوع کولر گازی برای فضاهای آپارتمانی اصلا منطقی نیست و علاوه بر صدای فن آن که باعث آزار افراد خانواده می‌شود، از لحاظ اقتصادی هم به صرفه نیست. بنابراین، بهتر است. حتما در منزل از کولر گازی اسپلیت دیواری است.فاده کنید. از برند‌های رایج بازار برای کولرگازی ایستاده می‌توان به هایسنس، هیوندای، گرین، گری و...، اشاره نمود. البته به علت وجود بازارهای کاذب و قاچاق، به هنگام خرید باید از معتبر بودن فروشنده، گارانتی و از همه مهم‌تر خدمات پس از فروش آن، اطمینان حاصل کنیم.

کولر گازی و اسپلیت ایستاده تک الکتریک سری TOWER دارای دو مدل مخصوص مناطق حاره ای و مخصوص مناطق معتدل می باشد. کولر گازی و اسپلیت ایستاده تک الکتریک سری TOWER مخصوص مناطق حاره ای در دو مدل فقط سرد و سرد/گرم بوده که هر دوی این مدل ها دارای ظرفیت های ، و BTU متناسب برای متراژهای مختلف می باشد. کولر گازی و اسپلیت ایستاده تک الکتریک سری TOWER مخصوص مناطق معتدل، سرد و گرم بوده و دارای ظرفیت های و BTU متناسب برای متراژهای گوناگون می باشد. کولر گازی و اسپلیت ایستاده تک الکتریک سری TOWER با بهرمندی از کمپرسور پیستونی و گاز مبرد R دارای رده انرژی B می باشد. کولر گازی و اسپلیت ایستاده تک الکتریک سری TOWER دارای ضمانت نامه شرکت بدر تک شامل سال گارانتی کمپرسور و ماه گارانتی قطعات می باشد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در چهاردانگه