داکت اسپلیت در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس )

Duct Split-1
Duct Split-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.


در بعضی از مدل های داکت اسپلیت قابلیت گرمایش و سرمایش توسط گاز مبرد و هیت پمپ وجود دارد که در کشور ما با توجه به اقتصادی تر بودن است.فاده از انرژی گاز در فصول سرما برای گرمایش از کویل های آب گرم در داخل دستگاه است.فاده می شود که آب گرم مصرفی پس از تبادل انرژی و سرد شدن مجددا توسط پکیج یا دیگ آب گرم که از طریق لوله کشی به دستگاه متصل شده اند، مجددا گرم می شود. در این حالت دستگاه داکت اسپلیت همانند فن کویل عمل می کند و فقط قسمت فن دستگاه روشن می شود. مصرف کننده اصلی برق در اسپیلت و داکت اسپلیت ها، یونیت خارجی دستگاه می باشد که درحالت گرمایش و است.فاده از کویل آب گرم در زمستان از مدار خارج و خاموش می گردد و یونیت داخلی نقش فن را دارد، که این عمل باعث کاهش شدید مصرف برق در زمستان می گردد. در زیر نمونه ای از اسپلیت کانالی با تشریح قسمت های اصلی نمایش داده شده است..

در نوع اینورتر موتور الکتریکی به صورت متغیر کار کرده و سرعت بالایی دارد و همین امر باعث سریع تر کار کردن آن می‌شود که می‌تواند در مصرف انرژی هم صرفه جویی کند. منظور از دور الکتریکی متغیر این است. که با توجه به میزان دمایی که شما تنظیم می‌کنید در مواقعی که محیط خنک می‌شود دور متغیر کم شده و و زمانی که دمای هوا گرم می‌شود دور متغیر زیاد می‌شود و همین امر سبب می‌شود در مصرف انرژی صرف جویی شود. در نوع معمولی که دور موتور ثابت است. موتور به صورت ثابت و همیشگی کار می‌کند و تا زمانی که شما نخواهید کم یا زیاد نمی‌شود و حتما باید خاموش یا روشن شود که همین امر باعث پر مصرف شدن اسپلیت معمولی خواهد شد.

در مرحله بعد، باید کندانسور و هواساز را توسط لوله های مسی و پلاستیکی به یکدیگر متصل کنید. در انتهای کار نسبت به وصل برق اقدام نمایید و کارایی وسیله را امتحان کنید. در صورتی که اسپلیت شما به خوبی کار کرد و صدای عجیبی از آن به گوش نرسید، بدانید که مراحل نصب را به درستی انجام داده اید.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه