رادیاتور در شرق تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Radiator-1
Radiator-2
02165579684 02176241277
09122933932 09124269463 09196263647



میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.


در این راستا امیدوار است. با بالا بردن سطح علمی و تجارب سازمان و نگرش دقیق به سیستم تعالی سازمانی و مدیریتی ضمن افزایش بهره وری سازمان و کاهش قیمت تمام شده محصولات، با است.فاده از زیر ساخت های موجود بتواند با افزایش سهم بازار مواجه شود.

در حال حاضر رادیاتور نوین صنعت با مدیریت عاملی حاج حسن باقری که بنیانگذار آن هم میباشد بصورت سهامی خاص و با تجارب ساله و است.فاده از مهندسین و کادر مجرب همگام با پیشرفت تکنولوزی ، اقدام به توسعه و گسترش تولیدات خود، در جهت تامین نیاز بازار های داخلی نموده و با ظرفت تولید سالانه تن محصول مس و برنجی بخش عمده ای از نیاز بازار را بر عهده گرفته است..

تجارت اول تنها وب سایت تخصصی در زمینه تجارت بین بنگاهی در ایران می باشد که در فضای یک بانک اطلاعاتی شامل بیش از . کسب و کار فعال در ایران به ترویج تجارت الکترونیک می پردازد. از این رهگذر نه تنها کسب و کارهای بسیاری می توانند تجارت خود را در ورای مرزهای جغرافیایی دنبال کنند، بلکه مدل تازه ای در تامین منابع کسب و کارها و حتی اشخاص ارائه شده است. که می تواند نتایج بسیار چشمگیری در فعالیت های تجاری بنگاه ها و افراد به دنبال داشته باشد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران