رادیاتور در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس )

Radiator-1
Radiator-2
02165579684 02176241277
09122933932 09124269463 09196263647



ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)


رادیات برقی از یکسری المنت و روغن که داخل آن قرار دارند طراحی میشود. مدل برقی جهت تامین گرمایش محیط نیازمند برق شهری نمی‌باشد. معمولا در شرایطی کارایی دارد که فشار گاز کمتر حد نیاز است.. بصورتیکه ابتدا المنت‌ها داغ شده و موجب حرکت درآمدن روغن درون رادیاتور و تبادل گرما از روغن در محیط اطراف میگردد. این مدل برای مصارف صنعتی دارای اندازه‌های مختلف میباشد همچنین دارای آلودگی کم زیست محیطی بوده و احتیاج لوله کشی ندارد. علاوه بر آن نصب و راه اندازی کاملا راحتی را داراست.

رادیاتورهای بخار صنعتی نمونه‌ای کار آمد برای تولید گرمای محیطی میباشند که در سیستم های بخاری صنعتی بسیار پرمصرف است..این تیپ از رادیاتور برخلاف مدل‌های قبلی بر اساس کاهش دمای آب طراحی نشده است. بلکه بر مبنای افزایش دمای محیطی توسط دستگاه‌هایی مانند هواساز،ایرواشر،فن کویل و غیره ساخته میشود.در سیستم های گرمایشی میتوان از دو سیال بخار و آبگرم برای گرمایش محیط است.فاده نموده که بسته به نوع سیال محاسبات ساخت تغییر خواهد کرد.

هدف از طراحی این دستگاه حرارتی برودتی پایین آوردن دمای سیالات صنعتی همچون اتیلن گلیکول، هوا، روغن، آب بنحو است.اندارد میباشد. رادیاتور برای صنایع مختلفی نظیر غذایی، پتروشیمی، نفت وگاز، پالایشگاه، نیروگاه و... تحت عنوان یک سیستم خنک کننده امروزی است.فاده می‌شود. همچنین جهت سرد سازی کمپرسور، گیربکس، موتورها و دیگر تجهیزات صنعتی کاربرد دارد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه