سیستم خورشیدی آماده در بومهن ( فروش, خدمات و سرویس )

Ready solar system-1
Ready solar system-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.


لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با است.فاده از طراحان گرافیک است.، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد است.فاده قرار گیرد.

دامنه برق شهر به صورت سینوسی با فرکانس ۵ هرتز تغییر می­کند. اینورتر شبه سینوسی با است.فاده از پالسهای مربعی سعی می­کند تا شکل موجی شبیه به سینوسی را ایجاد کند، اما اینورتر تمام سینوسی کاملاً مطابق شکل برق شهر می­باشد. عدم تطابق دامنه با شکل سینوسی باعث آسیب دیدین دستگاه­هایی نظیر پمپ و کمپرسور در طول زمان می­شود.

انرژی تولید شده توسط پنل خورشیدی در باتری ذخیره میشوند,باتری های خورشیدی تفاوت بسیار زیادی با باتری های خودرویی دارند و این تفاوت در راندمان کاری و عمر این باتری ها به راحتی دیده میشود این باتری عموما از نوع باتری اسیدی خشک با تکنولوژی AGM GEL میباشند یکی از مزیت های این باتری ها نسبت به باتری های خودرو تخلیه کامل میباشد که به DEEP CYCLE معروف میباشند. باتری های لیتیومی نیز از بهترین باتری هایی میباشند که در سیستم خورشیبدی است.فاده میشوند



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بومهن