فن کویل در بومهن ( فروش, خدمات و سرویس )

fan coil-1
fan coil-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..


اگر می‌خواهید از فن کویل برای تأمین سرمایش و گرمایش فضای مورد نظر خود است.فاده نمایید و دقیقاً نمی‌دانید بهتر است. از چه نوع فن کویل زمینی، سقفی، کانالی، کاستی، دیواری با چه ظرفیت، برند، قیمت و مشخصاتی است.فاده نمایید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به همه سوالات شما در خصوص مشخصات فنی، فشار کار، ظرفیت، قیمت خرید، انواع برندهای معتبر انواع فن کویل سقفی، زمینی، دیواری و کانالی پاسخ دهیم!

فن کویل دیواری که به فن کویل دکوراتیو نیز مشهور است.، روی دیوار نصب می شود. شباهت زیادی به پنل کولر گازی دارد به همین دلیل از طرفداران زیادی برخوردار است.. ظرفیت هوادهی از تا فوت مکعب بر دقیقه و طراحی زیبا که هم نمای خوبی دارد و هم فضای کمی را اشغال می کند از ویژگی های این نوع فن کویل است..

سطح کیفیت کنترل کننده هوا مانند تمام کالاهای مصرفی از اتومبیل گرفته تا مبلمان ، و فن کویل ها متفاوت هستند و از نظر قیمت و کیفیت با هم متفاوت هستند این امر در قیمت فن کویل ها تاثیر گذار است. و بسته به امکانات فن کویل و ماندگاری آن نیز قیمت ها متفاوت است. .که می توان به فن کویل هایی که دوام تا سال ، تا سال ، تا سال دارند اشاره کرد که به همین میزان قیمت آنها نیز افزایش می یابد .



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بومهن