مشعل در شرق تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

torch-1
torch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.

یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.


اکنون که متوجه شدیم مشعل چیست، وظیفه آن را بررسی خواهیم کرد. وظیفه اصلی مشعل، تامین گرمایش است. که بیشترین مورد مصرف آن در موتورخانه ها و ایجاد شعله در بویلرها می باشد. گرمایش در مشعل صنعتی با پاشش سوخت و ترکیب آن با هوا و جرقه ایجاد می شود و بصورت شعله به درون دیگ هدایت می شود. مشعل صنعتی به دو صورت فن دار و بدون فن می باشند. مدل های فن دار بر حسب فرمان ترموستات هیتر یا بویلر و مطابق برنامه زمان بندی رله مشعل موتورخانه، عملکرد خود را آغاز می کنند. مشعل صنعتی در مدت زمان تا ثانیه، مطابق با فرمان رله فن هوادهی روشن می شود، سپس عمل ایجاد جرقه ترانس جرقه زن شروع می شود. سپس با باز شدن شیر برقی سوخت مشعل، سوخت از شیر برقی عبور می کند و به درون محفظه احتراق هیتر یا بویلر نفوذ می کند. بدین ترتیب جرقه به وجود آمده توسط ترانس، سبب تشکیل شعله در قسمت جلوی شعله پخش کن مشعل می شود.

مشعل چیست؟ مشعل صنعتی وسیله ای مکانیکی است. که با ترکیب هوا و سوخت هایی نظیر گاز، گازوئیل و مازوت، انرژی سوخت را به انرژی حرارتی تبدیل می کند و یکی از اصلی ترین تجهیزات موتورخانه می باشد. عوامل اصلی تشکیل شعله در مشعل صنعتی شامل هوا، سوخت و جرقه می باشد که هر یک از این عوامل اگر وجود نداشته باشند شعله تشکیل نمی شود. تامین هوا در انواع مشعل ها می تواند از نوع طبیعی یا اجباری باشد.

یکی از بیشترین مصارف مشعل موتورخانه تامین گرمایش در کوره ها و دیگ های چدنی و فولادی می باشد که با توجه به ظرفیت حرارتی آنها مدل مناسب مشعل صنعی انتخاب می شود. معمولا ظرفیت حرارتی انواع مشعل حدود درصد بالاتر از ظرفیت حرارتی دیگ یا کوره در نظر گرفته می شود و دلیل آن هم احتمال احتراق ناقص در تجهیز می باشد. ظرفیت روی پلاک مشعل صنعتی همان ظرفیت نامی می باشد که معمولا بر حسب کیلووات یا کیلوکالری در ساعت بیان می شود. کنترل روشن و خاموش شدن مشعل صنعتی معمولا توسط ترموستات روی دیگ یا خط لوله آب گرم صورت می گیرد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران