پکیج غیر چگالشی بدون مخزن در شرق تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Non-condensing package without tank-1
Non-condensing package without tank-2
021-66253787
09129429461 0933537780798 9129429461



محله های شرق تهران که تراکم بسیار زیادی در این بخش دارد، منطقه را نیز تشکیل داده است.. این منطقه از جمله مناطق مشهور پایتخت بوده که با وجود محله های شرق تهران در تراکم بالا، بسیاری از جاذبه های گردشگری، تفریحی، و همچنین فرهنگی و مذهبی را درون خود قرار داده است.. منطقه از جمله مناطق مرزی شهر تهران می باشد که از شمال با خیابان پیروزی، از جنوب با خیابان خاوران، از شرق با بزرگراه بسیج و همچنین از غرب با خیابان شهریور همسایگی دارد. جالب است. بدانید که منطقه شهر تهران دارای محله می باشد که هر کدام از آن ها به تنهایی دارای جاذبه های گردشگری متنوع و متفاوتی می باشد. برای آشنایی بیشتر با محله های شرق تهران موجود در منطقه و همچنین بخش های مختلف آن، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 


در ابتدا اولین پکیج تولید شد، یعنی حدود ۵۵ یا سال پیش! که امروزه از این پکیج ها به عنوان پکیج سنتی یا پکیج معمولی یاد می شود، اگر ساز و کار این پکیج را دقیق متوجه شود در ادامه به فرق پکیج چگالشی با پکیج معمولی بهتر پی خواهید برد. جالب است. بدانید این پکیج ها در بازار با نام پکیج های تک مبدل نیز شناخته شده اند و به دلیل طراحی ساده از قیمت کمتری نسبت به سایر پکیج ها برخوردار است.. جالب است. بدانید هنوز هم از این پکیج های تک مبدل در آپارتمان های کوچک است.فاده می شود، متاسفانه مصرف گاز و ساخت این پکیج ها با وجود مشکلات دیگری که دارند بالا است.. به طور خودمانی عرض کنیم: پیشنهاد می کنیم به خاطر قیمت پایین تر این پکیج ها، آن ها را خریداری نکنید چرا که اگر محاسبه کنید به طور سالانه باید بیش از این هزینه را صرف پرداخت قبض گاز خود کنید. علت اصلی این مسئله نوع عملکرد پکیج های تک مبدل است. که در زیر توضیح می دهیم:

پکیج های چگالشی یکپارچه و جمع و جور هستند که برای گرم کردن خانه های کوچکتر که مصرف زیادی برای گرمایش و آب گرم ندارند کاملا مناسب هستند. بر خلاف پکیج های معمولی یا سیستمی که به یک مخزن آب سرد در اتاق زیر شیروانی یا یک سیلندر آب گرم خارجی نیاز دارند، هر چیزی که پکیج های چگالشی نیاز دارد در داخل واحد است.. این باعث می شود که در فضای مورد است.فاده نیز صرفه جویی شود.

اگر قصد خرید پکیج را دارید، حتماً اسم پکیج چگالشی به گوشتان خورده است. که به طور حتم فرق پکیج چگالشی با پکیج معمولی وجود دارد که اکثر فروشندگان این نوع پکیج با طراحی جدید و مقرون به صرفه ای را پیشنهاد می کنند؛ البته این پکیج ها همانطور که از نظر کیفیت از پکیج های معمولی بهتر هستند از نظر قیمت کمی گرانترند! اما چرا باید این پکیج ها را انتخاب کرده و به پیشنهاد فروشندگان و طراحان این پکیج اعتماد کنیم! در این یادداشت سعی می کنیم تفاوت بین این دو پکیج یعنی پکیج چگالشی و پکیج معمولی یا سنتی را بیان کنیم. با تاسیسات بانک همراه باشید.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران