پکیج غیر چگالشی در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس )

Non-condensing package-1
Non-condensing package-2
021-66253787
09129429461 0933537780798 9129429461



شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


از آنجا که پکیج­ چگالشی کاملاً در برابر حرارت آب بندی شده و هوا را مستقیماً از خارج از محوطه ای که در آن قرار دارد می گیرد، خطر مکش هر چیزی در دیگ وجود ندارد. بعلاوه ، در اثر دفع آب کندانس شده از طریق لوله متصل به سیستم درین، خطر تماس با مواد سمی نیز وجود ندارد.علاوه بر این ، پکیج چگالشی فضای کمتری را اشغال می­ کند.

دلیل اصلی بهتر بودن بویلر چگالشی از مدل های غیر چگالشی این است. که حداقل ٪ بازدهی بیشتری دارد. بازده آنها به دلیل است.فاده از گرمای گازهای حاصل از احتراق خروجی از دودکش برای پیش گرم کردن آب سرد ورودی به دیگ و همچنین گرفتن گرمای بیشتر از هوای بیرون به جای داخل اتاق است.. از این رو، پکیج­ چگالشی تا ٪ گرمای بیشتری نسبت به دیگهای غیر چگالشی جذب می کنند. در نتیجه با رسیدن به حداکثر بهره وری ٪، این نوع از پکیج­ها می­توانند تا میزان قابل توجهی مبلغ  قبض های گاز شما را کاهش داده و تولید دی اکسیدکربن را کاهش دهند، و خود را به عنوان یک سیستم گرمایشی عالی جایگزین کنند.

همانطور که پیش­تر نیز اشاره شد نوع جدید دیگ و پکیج­ غیر چگالشی شوفاژ حداکثر تا ٪ بازدهی دارند، اما راندمان نوع قدیمی آنها معمولاً به بالای - ٪ هم نمی­ رسد. پس با توجه به صرفه جویی بیشتر این نوع از پکیج­ در مصرف انرژی، موجبات حدود درصد صرف هزینه کمتر مصرف گاز در سال فراهم می­گردد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه