پکیج غیر چگالشی مخزن دار در بومهن ( فروش, خدمات و سرویس )

Non-condensing package with tank-1
Non-condensing package with tank-2
021-66253787
09129429461 0933537780798 9129429461



یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


پکیچ دیواری ایمرگاس مخزن دار VICTRIX ZEUS به دلیل ابعاد کوچکی که دارد اغلب در آشپزخانه (داخل کابینت یا بالکن) نصب می‌شود. پکیج دیواری تک مبدل، امکان گرم کردن سیستم گرمایشی و آب گرم بهداشتی را به طور هم ‌زمان ندارد. اما لازم به ذکر است. که پکیج دیواری دو مبدل، امکان گرم کردن سیستم گرمایشی شامل: (رادیاتور و فن کویل) و تامین آب گرم بهداشتی را به طور هم ‌زمان دارد. طراحی سیستم پکیج گرمایشی تک مبدل به این صورت است. که اولویت گرمایش با گرم کردن آب بهداشتی است.؛ هنگام باز شدن شیر آبگرم، پکیج تمام قدرت خود را صرف گرم نمودن آب گرم بهداشتی می‌کند. بنابراین اگر شیر آبگرم به مدت زیادی باز بماند، رادیاتورها و فن کویل‌ها سرد می­‌شوند.  

برخی از مکان های که این دستگاه کاربرد دارد؛ از جمله می توان به مدارس، بیمارستان ها، مراکز اداری، تجاری، ساختمان های مسکونی، مساجد، سالن ها و &#; اشاره کرد. با انتخاب مناسب این دستگاه ها از عملکرد و بازدهی فوق‌العاده آن برخوردار خواهید شد.

فروشگاه اینترنتی کالاتک ارائه دهنده فروش و خدمات سیستم های گرمایشی پکیج، شوفاژ رادیاتور، موتورخانه &#; سیستم های سرمایشی کولر گازی، چیلر ، هواساز &#; است.خر سونا و جکوزی این سایت از سال آماده خدمات رسانی و فروش محصولات با کیفیت و ارسال آن به سراسر کشور است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بومهن