پکیج چگالشی در بومهن ( فروش, خدمات و سرویس )

Condensation package-1
Condensation package-2
021-66253787
09129429461 0933537780798 9129429461



یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..


 در خصوص عملیات گرمایشی فرقی ما بین پکیج های چگالشی و پکیج های دو مبدل فن دار نرمال وجود ندارد.یعنی یک پکیج چگالشی هزار به مقدار یک پکیج هرمتیک گرمایش تولید می نماید به همین جهت باتوجه به افزایش قیمت حامل های انرژی به صورت گسترده ترجیح است.فاده از پکیج چگالش نسبت به پکیج معمولی از سوی مصرف کنندگان روز به روز در حال افزایش می باشد.

با این حال، در دیگ یا پکیج چگالشی، گازهای داغ گرفته شده و از طریق یک مبدل حرارتی در مدار اولیه به سیستم بازیافت می شوند. بسته به نوع پکیج، مدار اولیه گرما را به مدار گرمایش (رادیاتور) یا آب گرم خانگی منتقل می کند. در پکیج های ترکیبی، آب گرم معمولا از طریق یک مبدل حرارتی ثانویه صفحه به صفحه گرم می شود. در پکیج هایی که چگالشی نیستند آب گرم می شود و در یک سیلندر در داخل ملک ذخیره می شود.

پکیج های غیر چگالش معمولا هوا را از داخل اتاق می گیرند. از طرف دیگر، پکیج های چگالشی هوا را مستقیما از بیرون اتاقی که در آن قرار می گیرد جذب می کند و با عایق حرارتی کاملا آب بندی می شود. این یعنی هیچ خطری برای مکش به داخل دیگ وجود ندارد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بومهن