پکیح هوایی یکپارچه در بومهن ( فروش, خدمات و سرویس )

Integrated air package-1
Integrated air package-2
021-66253787
09129429461 0933537780798 9129429461



از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


پکیج یونیت های یکپارچه را می توان با روش های مختلفی دسته بندی کرد. پکیج یونیت ها به طور کلی در دو مدل یکپارچه و مجزا با کندانسور آبی و هوایی برای سیستم سرمایش وگرمایش از ظرفیت ۵ الی تن تَبرید با کویل انبساط مستقیم و انواع کویل های گرمایی با فیلتر های مختلف طراحی و تولید می گردد. همچنین دستگاه‌های پکیج یونیت در مدل های زمینی و سقفی قابل طراحی و تولید می باشند.

مصرف برق پکیج یونیت هوایی یکپارچه در مواقعی که به صورت گرمایشی (حرارتی) در حال کار کردن است.، مانند دستگاه هواساز فقط محدود به چرخش یک فن می شود و تنها باید آب گرم موتورخانه را در کویل مخصوص آب گرم آن جاری ساخت و بنابرین مصرف برق آن در حالت گرمادهی نسبت به هواساز کمتر یا بیشتر نیست.

پکیج یونیت آبی عمودی شرکت مهتاب گستر دارای ظرفیت سرمایشی و گرمایشی , تا ,, بی تی یو بر ساعت است. و  قابل است.فاده در فروشگاه ‌ها، رستوران ‌ها، ادارات، مدارس، اتاق ‌های کنترل و کامپیوتر، فرودگاه‌ ها و مقاصد صنعتی می‌ باشد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بومهن