گرمایش مرکزی در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس )

Central heating-1
Central heating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


برای توجیه و جبران سرمایه گذاری انجام شده در سیستم های انتقال و توزیع که معمولا مهمترین جز از هزینه های سرمایه گذاری در سیستم (غالبا حدود ۵ تا ۵ سرمایه گذاری کل) است. ، چگالی بار از اهمیت زیادی برخوردار است.. به دلیل اینکه سیستم کل بسیار هزینه بر است. ، ضریب بار سالانه نیز اهمیت خاصی دارد.

در حال حاضر نوع جدیدی از کوره ها به نام کوره های چگالشی ساخته شده اند که گرمای از دست رفته در حین خروج را بازیابی می کنند. کندانسوری که در این کوره ها وجود دارد این گازها را به دمای زیر درجه سانتی گراد رسانده و آنها را سرد می کند.  کنترل این سیستم حرارتی توسط ترموستات صورت می گیرد. اصولاً از یک ترموستات در سیستم حرارت مرکزی هوای گرم است.فاده می شود اما در بعضی از سیستم های گرمایشی، کنترل گرهای داخلی برای کنترل ایمنی دستگاه به کار برده می شوند.

دیگ ها با توجه به نوع سوخت، اقلام مصرفی و نوع سیالی که حرارت را دریافت می کند به دو نوع دیگ آب گرم و دیگ بخار تقسیم می شوند. دیگ های آب گرم آب را بدون اینکه تبدیل به بخار کنند گرم می کنند و درجه حرارت آن توسط ترموستات تنظیم می شود. در مقابل دیگ های بخار، آب را به بخار تبدیل می کنند و در آنها هم آب و هم بخار آب وجود دارد. مقدار آب و بخار درون دیگ توسط یک اب نما نشان داده می شود. دیگ های آب گرم و دیگ های بخار از جنس فولاد یا چدن ساخته می شوند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه