مشاوره و اجرا حمام التراسونیک در بومهن

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


به عنوان مثال طریقه است.فاده از  دستگاه اولتراسونيک برای شستشوی جواهرات به این صورت است.: ابتدا در داخل مخزن حلال مخصوص ، آب گرم و کمی مایع ظرفشویی بریزید. و دستگاه را به برق وصل کرده و روشن کنید. بهتر است. قبل از قرار دادن وسایل در داخل محلول به مدت ۵ الی دقیقه منتظر شوید تا دستگاه کار کرده و محلول ها به صورت کامل مخلوط شوند.

دستگاه آلتراسونیک آزمایشگاهی از لحاظ اندازه کوچک تر از التراسونیک صنعتی می باشد و ژنراتور های آن نیز نسبت به اولتراسونیک صنعتی ضعیف تر می باشد. ولی قدرت آنها تا حدی است. که می تواند شیشه های آزمایشگاهی را شستشو دهد. در اکثر آزمایشگاه ها از دستگاه اولتراسونیک آزمایشگاهی است.فاده می شود.

اول اینکه شوینده را به شدت فعال می کند، یعنی باعث می شود که شوینده به طرز بسیار قابل ملاحظه ای فعال تر شود و زمان شستشو کاهش پیدا کند. دوم اینکه چون کاویتاسیون پدیده ای است. که در اشل بسیار کوچک و میکروسکوپی اتفاق می افتد، نتیجتاً باعث پاکسازی آلودگی در تمام نقاط کور و ریز قطعه می گردد. 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر