فروش خازن در بومهن

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.


این نوع خازن ها با کیس برق دار یا بی برق جهت اصلاح ضریب قدرت و مدارات مقابله با هارمونیک به کار می رود. تکنولوژی ساخت آن ها از نوع All-film است. و تا سر حد kV و تا میکروفاراد با توان kVar ساخته شده اند.همچنین این خازن ها در ولتاژ و ظرفیت مورد نیاز قابل سفارش می باشند.

بر همین اساس شرکت پرتو خازن موفق گردیده است. تا محصولات خود را بصورت مستمر به بیش از کشور در اروپا، آسیا و خاورمیانه صادر نماید. رقابت هرگز باعث نگردیده است. تا کیفیت کالاهای ما تغییر کند و همواره در جهت ارتقاء سطح کیفی تلاش می‌کنیم بطوریکه محصولات ما اغلب توسط مشتریان جاری شرکت به مشتریان بالقوه دیگر معرفی و پیشنهاد می‌گردد.

خازن‌های اصلاح ضریب توان روغنی مقاومت بسیار خوبی در قبال هارمونیک دارند و طول عمر بیشتری نیز در شرایط هارمونیکی دارند. اما مسئله اصلی این است. که چنانچه شبکه دچار تشدید هارمونیکی باشد (رزونانس هارمونیکی داشته باشیم) و مصرف کننده از خازن روغنی در مدار است.فاده کرده باشد؛ در این صورت بخشی از تجهیزات مصرف کننده برق خواهد سوخت. اما در صورت است.فاده از خازن خشک، این خازن خواهد بود که از بین می‌رود و مانع از آسیب به تجهیزات می‌شود.



( فروش ) های دیگر