کارتن بسته بندی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.

بلوار هنگام که در منطقه قرار گرفته است. بیشتر به دلیل میزبانی بوستان جنگل لویزان شناخته می شود و یک خیابان شمالی &#; جنوبی به حساب می آید. این بلوار که پیش از این به عنوان متری زند شناخته می شد یکی از اصلی ترین محله های شرق تهران به حساب می آید که از نظر شهرسازی اهمیت بسزایی دارد. بلوار هنگام بین دو بزرگراه شهید بابایی و رسالت قرار گرفته و ساکنین می توانند با است.فاده از خطوط مختلف اتوبوسرانی در این محله رفت و آمد کنند.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 


بعضی از افراد به دنبال کارتنهای فروشی ارزان قیمت هستند، غافل از این که است.فاده از یک کارتن بسته بندی ارزان و بی کیفیت برای نگهداری یا ارسال یک کالای با ارزش کاری بسیار اشتباه بوده و در دراز مدت  منجر به خسارات فراوانی خواهد شد.

در این مقاله به بهترین کارتن میپردازیم . در نگاه اول همه ی افراد به کارتن ها به عنوان یک وسیله کاملا بی ارزش و بی مصرف نگاه می کنند . و تصور می کنند که کارتن ها به راحتی در دسترس و قابل تهیه هستند . در حالی که پیدا کردن کارتن با توجه به

امروزه به دلایل زیست محیطی است.فاده از سبدهای پلاستیکی در حمل و نقل محصولات تازه مانند میوه، سبزیجات و محصولات لبنی منسوخ گردیده و در جا به جایی های درون شهری، بین شهری و صادرات این محصولات از کارتن های سبدی شکل که اصطلاحا آنها را کارتن میوه می نامند است.فاده میشود.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران