فروش خط بازيافت،خردکردن،شستشو،گرانولسازی در بومهن

Recycling line, shredding, washing, granulation-1
Recycling line, shredding, washing, granulation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.


چرا که هر کدام از این دستگاه ها با محفظه هایی با حجم و اندازه های مختلف طراحی و ساخته می شوند. علاوه بر این، برای ساخت این دستگاه ها و راه اندازی خط بازیافت و شستشو از متریال مختلفی است.فاده می شود که در نهایت تاثیر زیادی در افزایش یا کاهش قیمت کل خرید دارد. برای سفارش، طراحی و ساخت خط بازیافت و شستشو می توانید با کارشناسان

بازیافت پلاستیک در ایران هیچ شباهتی به کشور های اروپایی و شاید هیچ کشور دیگری در این کره ی خاکی ندارد. عدم است.فاده از ماشین آلات با تکنولوژی روز (به خصوص در بحث جداسازی پسماند) ، تفکیک نکردن در مبدا ، وابستگی زیاد به نیروی انسانی ، نیاز به نقدینگی بالا، و الا ماشالا... همه دست به دست هم داده که این صنعت رو ، بر خلاف چیزی که بعضی ها تصور میکنند ، به یک دریای خروشان و طوفانی و صد البته خطرناک تبدیل کند.

اولین مرحله ی بازیافت پلاستیک تفکیک ضایعات است..این مرحله معمولا برای ضایعات شهری و توسط پیمانکاران شهرداری انجام میشود.در این مرحله ضایعات یک جنس از هم تفکیک میشوند و پس از آن پرس و آماده ی بارگیری میشوند. به طور مثال بطری های آب معدنی و نوشابه از جنس



( فروش ) های دیگر