فروش خط بازيافت،خردکردن،شستشو،گرانولسازی در شهر جدید اندیشه

Recycling line, shredding, washing, granulation-1
Recycling line, shredding, washing, granulation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.


در مرحله آخر مواد اولیه داخل قیف دستگاه گرانول ساز قرار می گیرد تا توسط ماردون داخل سیلندر به سمت جلوی دستگاه هدایت شوند. المنت‌های دور سیلندر، پلاستیک‌ها را ذوب می‌کند.توجه داشته باشید که هر نوع پلاستیک دمای ذوب مخصوص خود را دارد و به صورت دستی دمای دستگاه قابل تغییر است.

در واقع یک بار هزینه می کنید و تا سالیان متوالی از پرداخت هزینه های زیاد برای خرید پلاستیک نو بی نیاز خواهید شد. فیروزان صنعت به منظور افزایش رضایت خریداران با نیازهای متفاوت انواع تجهیزات و دستگاه های آسیاب پلاستیک برای راه اندازی و شروع بازیافت مواد پلاستیکی و قابل بازیافت را با بالاترین کیفیت طراحی و تولید می کند. خط بازیافت مواد پلاستیکی نیاز به تجهیزات پر قدرت و ویژه ای دارد که همه این تجهیزات را با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت عالی و مطلوبی می توانید از فیروزان صنعت خریداری کنید.

خطوط و تجهیزات بازیافت پلاستیک با هدف سود آوری بازیافت و ایجاد ارزش افزوده بالا و همچنین ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد کشور و نیز کمک به پایین آوردن مصرف مواد اولیه پتروشیمی‌ها در این صنعت مهم نقش ایفا می‌کند. می‌توان از ماشین‌آلات بازیافت پلاستیک و تجهیزات خطوط پلاستیک از انواع خط بازیافت بطری pet، مانند بطری‌های آب معدنی، بطری‌های نوشابه، بازیافت فیلم LDPE، پت و نایلون، دستگاه خرد کن سبد، گرانول پلاستیک (نایلون)، دستگاه‌های بازیافت پلیمرهای پلاستیکی پلی اتیلن و&#; با ظرفیت‌های مختلف، خط کامل بازیافت پلاستیک روآبی وزیرآبی، لاک، خط شست‌وشوی نوار تیپ، دستگاه کندر نایلون، دستگاه گرانول ساز، انواع آسیاب‌های صنعتی پلاستیک، خط شست‌وشوی مکانیزه نایلون و گونی و&#; در صنعت بازیافت نام برد.



( فروش ) های دیگر