مشاوره و اجرا خط بازيافت انواع فيلم و کيسه هاي PE PP در شهر جدید اندیشه

Recycling line for all kinds of PE PP films and bags-1
Recycling line for all kinds of PE PP films and bags-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..


کاربردهای متداول پی وی سی شامل کاربردهای متنوعی در صنایع ساختمانی و ساختمانی و همچنین مراقبت‌های بهداشتی، الکترونیک، خودرو و سایر بخش‌های مشابه است.. در محصولات لوله کشی و سایدینگ، کیسه‌های خون، عایق سیم و کابل، سیستم شیشه جلو از پی وی سی است.فاده شده است.. 

بسته بندی های انعطاف پذیر قابلیت های بسیاری را با خود به همراه خواهند داشت که باعث شده است. این نوع بسته بندی از اهمیت بالایی برخوردار باشد. از مهم ترین قابلیت های ایجاد شده به وسیله بسته بندی انعطاف پذیر می توان به سبکی، ذخیره وحمل و امکان دوباره بسته شدن و باز شدن آسان اشاره نمود. بسته بندی انعطاف پذیر همچنین سبب افزایش عمر مفید اکثر محصولات و علی الخصوص مواد غذایی شده و از مشخصات پایداری مثبتی برخوردار می باشد.

هنگام تولید این فیلم، هیچ بخار مضری در طول پردازش ساطع نمی‌شود و سازگار با محیط زیست است.. از طرفی کاملاً قابل بازیافت است. و در نتیجه میزان تولید محصولات جدید از منابع نفتی کاهش می‌یابد. اما این محصول مزیت‌های دیگری هم دارد:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر