مشاوره و اجرا خط توليدلوله يک و چندلايه در بومهن

Single and multi-layer pipe production line-1
Single and multi-layer pipe production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.


علاوه بر اين پلي اتيلن اصلاح شده و مقاومت حرارتي آن افزايش يافته و از مقاومت خستگي بسيار بيشتري برخوردار مي شود . اين پلي اتيلن  شبکه اي شده از بلورينگي و حساسيت ترک زايي تنشي متري برخوردار است. وتحت اين شرايط ويژگيهاي الکتريکي آن همچنان پا برجاست و مقاومت دي الکتريک آن نيز بهبود يافته است. .

ضریب انبساط طولی لوله های پنج لایه گروه صنعتی پویا پایپ در حدود لوله های فلزی  می باشد. این بدان معنا است. که تغییرات محیط یا سیال داخل لوله تأثیر چندانی بر انبساط یا انقباض لوله ندارد و تغییرات طولی در این نوع لوله ها بسیار اندک خواهد بود .

دستگاه‌های فورج مورد است.فاده  از نوع پرس های گرم می‌باشند. برتری پرس گرم بر پرس سرد، ایجاد نکردن کار سخت در حین عملیات پرس‌کاری و در نتیجه جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات در عملیات ماشینکاری بعد از پرس است.. دستگاه‌های پرس فورج گرم می‌توانند به‌خوبی فرم و شکل مناسب محصول مورد نظر را ایجاد کنند و این یکی از دلایل است.فاده روزافزون آنها در صنعت اتصالات است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر