مشاوره و اجرا خط توليدلوله يک و چندلايه در شهر جدید اندیشه

Single and multi-layer pipe production line-1
Single and multi-layer pipe production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.


الف) ضريب انبساط حرارتي بالا: به طور کلي ضريب انبساط حرارتي مواد پليمري نسبت به فلزات بالاتر است.. هنگامي که آب گرم در لوله هاي پليمري جريان مي يابد ابتدا طول لوله ها افزايش مي يابد که در صورت بسته بودن شبکه ي لوله کشي، تنش هاي حرارتي به وجود مي آيند.

در کنار بازرسی‌هایی که روی همه محصولات انجام می شود، محصولات به صورت نمونه و تصادفی در آزمایشگاه آزموده می‌شوند تا از این طریق از کیفیت محصول نهایی اطمینان حاصل شود. در حال حاضر دستگاه های تست هیدرواستاتیک، تست ترموسایکلینگ و تست اورینگ برای انجام آزمون‌های لازم بر شیرآلات و اتصالات مورد است.فاده قرار می‌گیرند. دستگاه تست فشار قادر به انجام هر دو تست فشار هیدروستاتیک و فشار ترکیدگی می باشد. از آنجا که مرغوبیت و کیفیت اورینگ تأثیر بسیار چشم‌گیری در آب بندی لوله و اتصال و عدم نشتی دارد و در اکثر موارد رد شدن اتصال به دلیل نشتی از اورینگ است.، اطمینان از کیفیت این قطعه به نوعی اطمینان از عملکرد کلی اتصال است..

در صورت وجود ذرات شن و ماسه و هرگونه املاح معدنی در آب ، در دیواره داخلی لوله پنج لایه هیچگونه خوردگی به وجود نمی آید . به دلیل صیقلی بودن سطح داخلی و کم بودن زبری سطح ، این لوله نسبت به لوله های فلزی به هیچ وجه رسوبات آهکی ، جرم و &#; نمی گیرد و در نتیجه در مقابل رسوبات معدنی مقاوم است.. به دلیل مقاوم بودن مواد پلیمری مورد است.فاده در لوله و عدم ترکیب آن می توان این لوله را در کارخانجات صنایع شیمیایی و غذایی و دارویی و آزمایشگاهی است.فاده کرد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر