فروش خط توليدلوله يک و چندلايه در پردیس

Single and multi-layer pipe production line-1
Single and multi-layer pipe production line-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!


یکی از مهمترین آزمون های انجام شده بر روی آلومینیوم، تست کشش می باشد. به کمک این تست می توان مقاومت، مقدار تغییر شکل و رفتار ماده را بر اثر اعمال نیرو به دست آورد. این تست جهت مطابقت نمونه آلومینیوم خریداری شده با است.اندارد های مورد تأیید مواد اولیه می باشد .

ولي لوله هاي مذکور در آن زمان داراي يک عيب عمده بودند: بر خلاف فلزات که داراي ساختماني فشرده و غير قابل نفوذ بودند، پليمرها در برابر اکسيژن موجود در آب نفوذپذير بودند و در نتيجه تأسيسات مکانيکي از قبيل پمپ ها، رادياتورها، شيرآلات و مخازن آب، در صورت اتصال به چنين لوله هايي مورد خوردگي شديد قرار مي گرفتند و با گذشت زمان دچار پوسيدگي مي شدند. همچنين در لوله هاي پليمري، با افزايش دما، تضميني براي حفظ خواص مکانيکي و فيزيکي وجود نداشت.

در این قسمت فناوری روز دنیا یعنی ترانسفر ماشین‌ها به خدمت گرفته شده تا از یک سو به جای چند دستگاه از یک دستگاه برای نهایی کردن قطعه است.فاده شود و از سوی دیگر در کم ترین زمان ممکن، قطعه از این کارگاه خارج شده . ترانسفر ماشین‌ها وظیفه ایجاد و تکمیل شکل داخلی و رزوه‌های لازم بر روی محصولات را عهده‌ دارند. این ماشین‌ها بسته به نوع قطعه و تعداد عملیاتی که لازم است. روی آن انجام شود، چندین یونیت دارند که هر یونیت برای انجام عملیاتی خاص به کار می‌رود. به علاوه این ماشین ها مجهز به سیستم خنک کاری، تخلیه براده، سیستم کنترل PLC و سیستم روانکاری اتوماتیک می باشد.



( فروش ) های دیگر