فروش خط توليد درب و پنجره UPVC در بومهن

UPVC door and window production line-1
UPVC door and window production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..

بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.


جهت حصول اطمينان از کيفيت محصول توليد شده وبرخورداري از است.انداردهاي لازم ، اين محصولات در بخشي جداگانه، تحت آزمايشات و تست هاي گوناگون قرار داده ميشوند. چهارچوبهاي ساخته شده بر روي ديوارهاي مصنوعي قرار گرفته و توسط گيره هاي هيدروليکي در جاي خود محکم مي شوند. تست مقاطع جوش، مقاومت در برابر فشار و نيروهاي مکانيکي خارجي ، حفظ شرايط فيزيکي و عدم تغيير شکل و ... از جمله اين تست ها مي باشند. پس از آن نوبت به رگلاژ پنجره ميرسد. قاب ها و بازشوها بر روي ديوارهاي مصنوعي به دقت مورد بررسي قرار گرفته و سپس رگلاژ و تنظيم اوليه بر روي آنها صورت مي گيرد. پس از تنظيم ، قاب ها و بازشوها به انبار انتقال داده مي شوند تا در موعد مقرر، جهت نصب، به محل مورد نظر ارسال گردند.

کسب وکار پنجره یو پی وسی می تواند زیبایی  خاصی را به ساختمان شما بدهد زیرا در طرح ها و رنگ های مختلف در دسترس است.. به همین خاطر این نوع پنجره ها از طرفداران زیادی برخوردار است.. به همین خاطر راه اندازی کارگاه تولید درب و پنجره upvc می تواند شغلی باشد که درآمد خوبی را برای شما ایجاد کند.

سلام اقای تیموری من می خواستم در مورد این کار بیشتر بدونم میتونید کمکم کنید .می خواستم بدونم دستگاهاش رو کجا میتونم بخرم بعدش روش کامل تولید درب پنجررو دوست داشتم از نزدیک ببینم و یه سری اطلاعات کامل در این مورد میتونید کمکم کنید لطفا



( فروش ) های دیگر