فروش خط توليد دو مرحله اي چوب پلاست و PP_PE در بومهن

Two-stage production line for plastic wood and PP_PE-1
Two-stage production line for plastic wood and PP_PE-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


این پست به عنوان راهنمای راه اندازی خط تولید چوب پلاست، قطعا به شمایی که قصد ساخت و تولید چوب های پلاست را دارید؛ کمک خواهد کرد. چرا که به موضوعات مهمی از جمله بازار چوب پلاست، کاربرد آن، نحوه راه اندازی خط تولید چوب پلاست و دستگاه های مورد نیاز برای ساختن آن‌ها پرداخته شده است.. پس پیشنهاد می ‌کنیم این پست آموزشی را بخوانید و از دست ندهید.

چوب مناسب جهت ساخت چوب پلاست بیشتر از نوع چوب درخت کاج، افرا و بلوط است.. اما جهت ساخت پروفیل چوب پلاست، می توان از چوب درختان گیلاس و سرو قرمز است.فاده کرد. چوب این درختان در مقایسه با چوب سایر درختان، از مقاومت بالاتری در جذب آب و پوسیدگی برخوردار شده است..

در حقیقت، کامپوزیت چوب پلاستیک در اصل به عنوان کامپوزیتی مقاوم در برابر پوسیدگی‌های طبیعی و همچنین مقاوم در برابر گرما و سرما و مقاوم در برابر قارچها و حمله و نفوذ حشرات، به بازار عرضه شد. با این حال، دیده شده که کامپوزیت چوب پلاستیک جذب‌کننده رطوبت و در نهایت محتمل فروپاشی، اما با سرعتی بسیار کندتر از چوب جامد است.. انبساط حرارتی، خزش (تغییر شکل وابسته به زمان)، چگالی بالا و رنگ آمیزی دشوار برخی از معایب کامپوزیت چوب پلاستیک می‌باشد .



( فروش ) های دیگر