مشاوره و اجرا خط توليد ديوارپوش ، پانل ديواری و سقفی upvc در شرق تهران

Upvc wall and ceiling panel production line-1
Upvc wall and ceiling panel production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

محله های شرق تهران که تراکم بسیار زیادی در این بخش دارد، منطقه را نیز تشکیل داده است.. این منطقه از جمله مناطق مشهور پایتخت بوده که با وجود محله های شرق تهران در تراکم بالا، بسیاری از جاذبه های گردشگری، تفریحی، و همچنین فرهنگی و مذهبی را درون خود قرار داده است.. منطقه از جمله مناطق مرزی شهر تهران می باشد که از شمال با خیابان پیروزی، از جنوب با خیابان خاوران، از شرق با بزرگراه بسیج و همچنین از غرب با خیابان شهریور همسایگی دارد. جالب است. بدانید که منطقه شهر تهران دارای محله می باشد که هر کدام از آن ها به تنهایی دارای جاذبه های گردشگری متنوع و متفاوتی می باشد. برای آشنایی بیشتر با محله های شرق تهران موجود در منطقه و همچنین بخش های مختلف آن، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، این منطقه از تهران دارای محله است.. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،  چهارصد دستگاه،  مینای شمالی، دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد. جالب است. بدانید که یکی از معروف ترین محله های شرق تهران محله دروازه دولاب می باشد که در زمان های قدیم جزو دروازه های شهر تهران به شمار می آمد.


از مزیت این ورقه ها، سبک بودن آن ها و حمل و نقل آسان است.. مصنوعی بودن موادی که در ساخت آن ها است.فاده می شود باعث شده است. در برابر شرایط مختلف مقاومت داشته باشند و دچار خرابی و پوسیدگی نشوند. ماندگاری و است.قامت بالای آن ها در برابر رطوبت این متریال را به گزینه ی مناسبی برای کار گذاشتن در حمام و دستشویی تبدیل کرده است.. محکم بودن آن امکان ورود آب و رطوبت و در نتیجه رشد قارچ و باکتری ها را به حداقل رسانده است.. است.فاده از لایه ی پلی اورتان باعث ایجاد یکدستی و سطحی صاف در این پانل ها شده است. به همین دلیل آن ها را می توان با است.فاده از یک دستمال به راحتی تمیز کرد. به همین دلیل به این پنل ها ضدلک می گویند زیرا آلودگی به درون آن ها نفوذ نمی کند. یکی از مشکلات عمده ی دیوارپوش ها حساسیت به نور و رنگ و رو رفتگی است.. ولی پانل های پی وی سی این مشکل را ندارند و به دلیل است.فاده از دی اکسید تیتانیوم در ساخت آن ها در برابر زرد شدن و رنگ و رو رفتگی معمول در ورق های پوششی مقاومت بالایی دارند. است.فاده از مواد به صرفه و ارزان تمام شدن قیمت نهایی این ورق ها باعث است.قبال گسترده از آن ها شده است..

شرکت تلاش سازان تولید کننده ی محصولات پلیمری و پلاستیکی و ماشین آلات تولید کننده ی ورق های پی وی سی است.. این مجموعه با به کار بردن سال ها تجربه در زمینه ی تولید پانل های متنوع و با دوام گامی مهم در این صنعت پر طرفدار برداشته است.. همکاری با مهندسان کارآزموده و کادر مجرب و ماهر علاوه بر بالا بردن کیفیت محصولات باعث ارتقاء صنعت پلیمر در ایران شده است..

برچسب ها :پروفيل upvc،پلي وينل کلرايد ،فرايند اکستروژن،تکنولوژي اکستروژن ،توليد پروفيل pvc، upvc،اکسترودر،پلي اتيلن،ABS،فرايند توليد پروفيل UPVC، پروفيل،پودر PVC،توليد پروفيل هاي يو پي وي سي،پي وي سي،پليمر پي وي سي،پودر پي وي سي،مقاومت يو پي وي سي،ماده اوليه PVC ،فرايند اکستروژن پروفيلهاي UPVC



( مشاوره و اجرا ) های دیگر