مشاوره و اجرا خط توليد ساندويچ پانل در بومهن

Sandwich panel production line-1
Sandwich panel production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.


این محصول کاربردی و پرمصرف از دو یا چند عنصری در حالت کلی تشکیل می‌شوند که از لحاظ عملکردی نیز شباهت بسیار زیادی با هم دارند اگرچه ممکن است. از نظر ساختاری تفاوت‌های جزئی با یکدیگر داشته باشند. دو سطح فلزی و یا غیر فلزی همانند فویل و پارچه و کامپوزیت و یک حجم از جنس عایق مانند پلی است.ایرن پشم سنگ و مواد مشابه در ساخت این محصول نقش دارند. سطوح جداره در

این دستگاه نسبت به نوع پلی‌یورتان بهینه‌تر و نیز بروز تر است.. در این دستگاه دو رول باز کن تعبیه شدهاست که مناسب برای ورق‌های بالایی و زیری در ساندویچ پانل می‌باشد. برای فرم دهی نیز از دو ردیف غلطکاستفاده میشود. پس از آن که شکل‌دهی انجام شد صفحات ساندویچ پانل به درازای دو الی سه متر از این دستگاه موجود در خط تولید ساندویچ پانل خارج می‌شود. دستگاه این صفحات را به یکدیگر پرس می‌کند. در مرحله‌ی بعد به اندازه‌های مورد نظر برش پیدا می‌کنند. در این حالت تفاوتی در ساندویچ پانل دیواری و سقفی وجود ندارد.

همچنین در زمینه‌ی ذخیره نمودن انرژی و مصرف بهینه از آن نیز ساندویچ پنال‌ها بسیار مفید فایده هستند. از طرفی کیفیت خود این ساندویچ پانل‌ها نیز روز‌به‌روز بیشتر میشود و با پیشرفت‌های تکنولوژی تفکرات جدیدی در خصوص این متریال ها ارائه میشود و به بازار عرضه می‌گردد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر