فروش خط توليد ظروف يکبار مصرف در شهر جدید اندیشه

Production line of disposable containers-1
Production line of disposable containers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.


با توجه به اثرات زیست محیطی بسیاری از شرکت ها رو به تولید ظروف تجزیه پذیر آورده اند و با دستگاه های مدرن و مواد اولیه تجدید پذیر در این زمینه اقدام نموده اند و در کشور ما نیز همگام با سایر نقاط جهان قدم هایی در این راستا برداشته شده است..

درحال حاضر از ظروع یکبار مصرف برای بسته بندی مواد غذایی بسیار متداول است. و در بسیاری از مهمانی ها و رستوران ها مورد است.فاده قرار می گیرد، به همین دلیل  کارخانه ظروف یکبار مصرف معمولا باتوجه به نیاز مصرفی به تولید این محصولات می پردازد.

سلام عرض میکنم خدمتتون تشکر میکنم . در نظر دارید که این دستگاه ها قابلیت تولید ظروف با مواد پلی است.ارین و پلی پروپلین را دارند که یعنی هم ظروف نرم و هم شکننده و ارزان را تولید می نمایند . چقدر دقیق و خوب مطالب رو گذاشتید خسته نباشید خدا قوت .



( فروش ) های دیگر