فروش خط توليد فوم XPE_IXPE در شرق تهران

XPE_IXPE foam production line-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.


[HttpException (x): The current identity (WIN-EJCFGSELCJOkiantejaratcom_web) does not have write access to &#;C:WindowsMicrosoft.NETFrameworkv..Temporary ASP.NET Files&#;.] System.Web.HttpRuntime.SetUpCodegenDirectory(CompilationSection compilationSection) + System.Web.HttpRuntime.HostingInit(HostingEnvironmentFlags hostingFlags, PolicyLevel policyLevel, Exception appDomainCreationException) + [HttpException (x): The current identity (WIN-EJCFGSELCJOkiantejaratcom_web) does not have write access to &#;C:WindowsMicrosoft.NETFrameworkv..Temporary ASP.NET Files&#;.] System.Web.HttpRuntime.FirstRequestInit(HttpContext context) + System.Web.HttpRuntime.EnsureFirstRequestInit(HttpContext context) + System.Web.HttpRuntime.ProcessRequestNotificationPrivate(IISWorkerRequest wr, HttpContext context) +

ساخت و تولید ، نصب و راه اندازی و آموزش اپراتوری انواع دستگاههای تولید فوم پلی اتیلن EPE, کراسلینک XPE ، فومهای ساختمانی EPSو XPS خطوط تولید لوله های تک لایه و چند لایه PP , و..... انواع اکستروژنهای تولید فوم ، خطهای کراشر و بازیافت ، خطهای دابلینگ و لمینت , خطوط فرمینگ و کاتر و .... اورهال (overhaul)، تعمیرات دوره ای و بروز رسانی کلیه خطوط پذیرفته میشود . جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید نمایندگی رسمی فروش اکستروژن ها و دستگاههای خدماتی وابسته ,شرکت پلی سل (POLYSELL) کره جنوبی در منطقه آسیای میانه

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش ) های دیگر