مشاوره و اجرا خط توليد فيلم استرچ بسته بندی در شهر جدید اندیشه

Packaging stretch film production line-1
Packaging stretch film production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.


بسیار از تولید ها برای دلایل مختلف یا برای مشخص نشدن موارد بسته بندی از فيلم های است.رچ رنگی یا مشکی است.فاده می کنند که همانطور که پیش تر گفتیم سانی پلاست هیچ محدودیتی در تولید ندارد از همین رو می توان این نوع پلاستیک بسته بندی را در تمام رنگبندی ها تولید کرد .

در هنگام خرید، توجه به کیفیت فیلم است.رچ اهمیت بسیار زیادی دارد. خرید است.رچ پالت بند با کیفیت در بهبود بسته بندی محصولات تأثیر بسزایی داشته و موجب رضایت مشتری در هنگام تحویل آن می گردد. با اهمیت ترین ویژگی که در هنگام خرید نایلون است.رچ باید به آن توجه نمایید، قابلیت کشسانی آن است.. فیلم های است.رچ باید قابلیت کشش تا درصد را داشته باشند تا ضمن صرفه اقتصادی در مصرف نایلون ها، از بسته بندی نهایی با کیفیت تری بهره گیرند و در هنگام فرایند کشش دچار پارگی نشوند. اگر فیلم مورد نظر از خاصیت ارتجاعی یا کشسانی خوبی برخوردار نباشد، در اثر کوچک ترین فشار یا نیروی کششی در نقطه مورد نظر دچار پارگی شده و دیگر آن قسمت قابل است.فاده نخواهد بود. اگر این اتفاق چندین مرتبه رخ دهد، حجم زیادی از فیلم به هدر رفته و این موضوع از لحاظ صرفه اقتصادی به نفع مشتری نمی باشد. میزان چسبندگی نیز از دیگر فاکتورهایی است. که در خرید فیلم است.رچ مرغوب می بایست مورد توجه قرار بگیرد. فیلم است.رچ باید دارای چسبندگی متعادل باشد تا بعد از کشیدن شدن خود را رها نکرده و با قدرت نسبی شکل بسته بندی را حفظ کند. همچنین در تکان ها تغییر شکل نداده و دور تا دور بسته های روی پالت را بچسبد.

این نوع بسته بندی با مواد اولیه پتروشیمی تولید می شود که قیمت آن هر روزه در حال نواسان است. از همین رو قادر به درج قیمت دقیق در وب سایت نیستیم ، پیشنهاد می کنیم برای دریافت قیمت دقیق ابعاد و ضخامت و میزان سفارش خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا به طور کامل شما را راهنمایی کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر