مشاوره و اجرا خط توليد فيلم بادی در شرق تهران

Inflatable film production line-1
Inflatable film production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.

محله های شرق تهران که تراکم بسیار زیادی در این بخش دارد، منطقه را نیز تشکیل داده است.. این منطقه از جمله مناطق مشهور پایتخت بوده که با وجود محله های شرق تهران در تراکم بالا، بسیاری از جاذبه های گردشگری، تفریحی، و همچنین فرهنگی و مذهبی را درون خود قرار داده است.. منطقه از جمله مناطق مرزی شهر تهران می باشد که از شمال با خیابان پیروزی، از جنوب با خیابان خاوران، از شرق با بزرگراه بسیج و همچنین از غرب با خیابان شهریور همسایگی دارد. جالب است. بدانید که منطقه شهر تهران دارای محله می باشد که هر کدام از آن ها به تنهایی دارای جاذبه های گردشگری متنوع و متفاوتی می باشد. برای آشنایی بیشتر با محله های شرق تهران موجود در منطقه و همچنین بخش های مختلف آن، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، این منطقه از تهران دارای محله است.. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،  چهارصد دستگاه،  مینای شمالی، دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد. جالب است. بدانید که یکی از معروف ترین محله های شرق تهران محله دروازه دولاب می باشد که در زمان های قدیم جزو دروازه های شهر تهران به شمار می آمد.


کواکستروژن ریخته ای بصورت پهن کردن فیلم یک فرآیند پیوسته است. که در آن ماده گرمانرم (پلاستیک) ذوب شده و از میان یک کلگى قالب یا داى شکافدار به روى غلتک سرد، جایى که فیلم سرد و مجدداً جامد میشود اکسترود میگردد. فیلم حاصل، از غلتک سرد جدا و به صورت رول پیچیده میشود. بیشتر فیلم هاى ریخته شده براى کاربردهاى لایه سازى و بسته بندى مصرف می شوند.

رشد و تکامل صنایع جهان تاحدود زیادی مرهون رقابت بین واحدهای صنعتی می باشد . در این راستا هر واحد صنعتی با افزایش کیفیت محصولات خود، سعی درکسب سهم بیشتری از بازار را دارد و این روند به مرور زمان باعث بهبود کیفیت محصولات و در نتیجه رشدکیفی جوامع صنعتی شده است . کنترل کیفیت جهت تعیین صحت عمل تولید، مطابق مشخصات فنی تعیین شده برای محصول انجام می گیرد. این عملیات سبب می گردد تا ضمن جلوگیری ازتولید محصولات معیوب، ازهدر رفتن سرمایه ها جلوگیری به عمل آمده و قیمت تمام شده محصول کاهش یابد.

اولین مرحله در فرآیند تزریقی بادی، تخمین طول پاریزون مورد نیاز است.. طول قالب و فاصله باید از سطح سنبه تا بالای قالب اندازه گیری شود. سپس، طول پاریزون اضافی باید در زیر قالب مورد نیاز برای پیش گیره، پایه دمنده، و پخش کننده پاریزون اندازه گیری شود. این فرآیند بستگی به آنچه برای تولید یک قطعه خوب لازم است. دارد. در انتها، layflat ابزارآلات سر پاریزون به اندازه مناسب باید تعیین شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر