مشاوره و اجرا خط توليد لوله دوجداره HDPE مارپيچي بزرگ در شهر جدید اندیشه

Large spiral HDPE double wall pipe production line-1
Large spiral HDPE double wall pipe production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.


این تفاوت در چگالی و وزن مولکولی در ساختار مواد پلی اتیلن، باعث می‌شود که است.حکام آن‌ها با یکدیگر متفاوت باشد و هر نوع از این مواد در صنایع مختلفی است.فاده شوند. به عنوان مثال هرچقدر چگالی پلی اتیلن، وزن مولکولی و توزیع وزن مولکولی آن بیشتر باشد از است.حکام بیشتری نسبت به سایر انواع این مواد برخوردار می باشند.

HDPE در گذشته به عنوان ماده اولیه جایگزین در صنعت لوله مورد است.فاده قرار میگرفت. اما لوله HDPE در حال حاضر در نسل چهارم توسعه خود است. و یک تغییر اساسی در است.فاده از آن در سراسر جهان رخ داده است.. امروزه HDPE دیگر یک گزینه جایگزین نیست و در پروژه های صنعتی کوچک و بزرگ از آن است.فاده میشود.

خط تولید لوله پلی اتیلنی از اجزای بسیار زیادی تشکیل شده است.. مهم ترین جز یک خط تولید، اکسترودر(سیلندر مارپیچ به همراه گیربکس و موتور) آن است.. با توجه به برند است.فاده شده برای گیربکس و موتور، قیمت آن دستخوش تغییر میشود. در زمینه سیلندر مارپیچ نیز توجه به این مهم، که سیلندر مارپیچ وارداتی یا داخلی باشد اهمیت زیادی در بحث قیمت دارد. سیلندر مارپیچ های وارداتی اروپایی بسیار هزینه بالایی دارند و گاها قیمت تمام شده آن ها میتواند معادل یک خط تولید کامل ایرانی باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر