مشاوره و اجرا خط توليد لوله عايق و محافظ گرما PERT در بومهن

Production line of insulation and heat protection PERT pipe-1
Production line of insulation and heat protection PERT pipe-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


نصب یک لوله از جنس پلی اتیلن سنگین برای یک پروژه جمع‌آوری فاضلاب در مکزیک پلی‌اتیلن کاربرد فراوانی در تولید انواع لوازم پلاستیکی مورد است.فاده در آشپزخانه و صنایع غذایی دارد. از LDPE در تولید ظروف پلاستیکی سبک و همچنین کیسه‌های پلاستیکی است.فاده می‌شود. HDPE، در تولید ظروف شیر و مایعات، انواع وسایل پلاستیکی آشپزخانه و مخازن آب پلی اتیلن کاربرد دارد. در تولید لوله‌های پلاستیکی و اتصالات لوله‌کشی معمولاً از MDPE است.فاده می‌کنند.

امروزه لوله های پلی اتیلن برای انتقال محلول حاوی ذرات یا دوغابی مانند ماسه و خاکستر بادی است.فاده می شود. مزیت لوله های پلی اتیلن در این کاربرد مقاومت زیاد پوشش لوله است. مقاومت لوله پلی اتیلن نسبت به لوله های مشابه تا برابر بیشتر بوده و این نوع لوله ها نسبت به لوله های فولادی از خود مقاومت بیشتری نشان می دهند.

برای مثال اگر ترموستات گرمایش از کف بر روی عدد درجه سانتی گراد تنظیم شده باشد و دمای هوا در داخل ساختمان درجه سانتی گراد باشد، سیستم از طریق عملکرد ترموستات روشن می شود و به محض رسیدن به دمای درجه دوباره سیستم خاموش می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر