فروش خط توليد لوله مارپيچي تقويت شده با فلز در بومهن

Metal reinforced spiral pipe production line-1
Metal reinforced spiral pipe production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


این تولید پیوسته لوله توسط وان حمام آب سرد خنک کاری می شود که یکی از نکات مهم در تنظیم خواص لوله، سرعت سرد سازی لوله پلی اتیلن می باشد که این موضوع توسط الی وان حمام آب سرد انجام می شود که در تمامی این وان ها وکیوم در حال انجام است. و درون این وان ها، آب بر روی سطح لوله ها اسپری می شود و به تدریج از دمای لوله می کاهد تا با تشکیل بلورینگی درون پلی اتیلن، خواص مطلوبی در لوله حاصل گردد.

در ارتباط با خرید خط تولید لوله­ی پلی اتیلن باید مشخص گردد که لوله­ی تولید شده توسط این ماشین اکستروژنی در چه بازاری قرار است. مورد است.فاده قرار گیرد. اینکه ماشین اکستروژنی تولید شده قرار است. لوله ای با چه قطری تولید نماید و اینکه این ماشین اکستروژنی قرار است. چه فشاری از مذاب پلیمری را تحمل نماید و اینکه لوله­ی تولید شده قرار است. بیشتر در چه زمینه ای مورد است.فاده واقع شود و چه سیالی را قرار است. حمل نماید. خط تولید لوله ی پلی اتیلنی وابسته به اینکه قرار است. با چه ظرفیتی لوله­ی پلی اتیلنی تولید نماید متفاوت بوده و با افزایش ظرفیت تولیدی خط تولید لوله، ابعاد خط تولید افزایش یافته و سیلندر و مارپیچ اکسترودر بزرگ تر می­شود، همچنین نیازمند گیربکس و الکتروموتور قوی تر ی خواهد بود.

این امر به دو طریق و به صورت همزمان اتفاق می افتد.  درون فضای خالی بین سیلندر و مارپیچ بسیار کم عمق و تنگ است.، بنابراین تنشی که به پلاستیک در بین دیواره های داخلی سیلندر و مارپیچ وارد میشود، موجب گرم شدن و در ادامه ذوب آن میشود. همچنین یک سری المنت یا هیتر حرارتی نیز به روی سیلندر بسته میشود که جنس آن ها غالبا سرامیکی است.، هیتر ها وظیفه گرم کردن سیلندر و به دنبال آن ذوب مواد را برعهده دارند.



( فروش ) های دیگر