فروش خط توليد لوله مارپيچي تقويت شده با فلز در شرق تهران

Metal reinforced spiral pipe production line-1
Metal reinforced spiral pipe production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند دارای محیطی با صفا و بسیار دیدنی و لذت بخش می باشد. این محله ها دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشند و همچنین با بازدید از هر کدام از آن ها می توان با تفاوت های بین محله ای تهران آشنا شد. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به شهید اسدی، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آَتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی اشاره کرد. با آشنایی با این محله ها بهتر می توانید با بخش های مختلف پایتخت آشنا شوید و همچنین برای گشت و گذار و تفریح اقدام کنید.

به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.


در تولید خط لوله­های پلی اتیلن، خط تولیدها طول های گوناگونی بین تا متر را شامل می­شود که هر چه لوله دارای ابعاد بیشتری باشد یا دارای ضخامت بالاتری باشد طول خط تولید لوله­ی پلی اتیلن بلندتر بوده زیرا به دلیل سرعت مشخص سرد شدن لوله، هر چه لوله دارای ضخامت بالاتری باشد، زمان بیشتری برای سرد شدن نیاز دارد و خط تولید لوله­ی پلی اتیلن با ضخامت بیشتر به طول بیشتری نیاز دارد.

علاوه بر این مطالب مقدار فیلری که در خط تولید لوله برای ارزان سازی نیز مورد است.فاده قرار می­گیرد بر طرح مارپیچ تاثیر گذار است. و هر چه در یک فرمولاسیون درصد بالاتری از کلسیم کربنات مورد است.فاده قرار گیرد مذاب تولید شده ویسکوز تر بوده و به ماشین آلات فشار بیشتری وارد می کند بنابراین در طراحی ماشین باید اصلاحاتی انجام شود تا بتواند مذابی با ویسکوزیته­ی بالاتری تولید نماید.

لوله ی پلی اتیلن از جنس ماده ی پلیمری HDPE یا پلی اتیلن سنگین تولید می شود که در بسیاری از کاربردها لوله های فلزی و سیمانی جایگزین مناسب با طول عمر بلندتر می باشد. این لوله در سراسر جهان برای انتقال مایع و گاز مورد است.فاده قرار می گیرد. یکی از مهم ترین خواص این نوع لوله ها انعطاف پذیر بودن این دسته از لوله ها می­باشد. ویژگی عمده این دسته از لوله­ و اتصالات از جنس پلی اتیلن است.حکام، دوام و نصب آسان بوده که منجر گردیده جایگزین لوله های فلزی و سیمانی در کاربرد های گوناگون گردد.



( فروش ) های دیگر