فروش خط توليد لوله مارپيچي تقويت شده با فلز در شهر جدید اندیشه

Metal reinforced spiral pipe production line-1
Metal reinforced spiral pipe production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..


یکی از خواص لوله های پلی اتیلن عایق بودن این لوله در مقابل جریان های آزاد الکتریکی است. که این لوله ها را در زمینه قطارهای شهری پرکاربرد نموده است.. این خاصیت باعث شده لوله های پلی اتیلن جایگاه خود را در زمینه راه آهن و ساخت ریل پیدا کند و به شدت در این گونه ساخت و سازها پرکاربرد گردد.

بریدن لوله به قطعات و با متراژ دقیق و با لبه برش صاف و یکدست وظیفه اره است. , تنها به یکی از نکاتی که هنگام اره کردن باید این دستگاه انجام دهد این است. که هنگام بریدن باید تیغه برش را با سرعت بیرون آمدن لوله هماهنگ باشد که خط متوقف نشود.

دستگاه کشنده یا(Hauloff)وظیفه‌ی مهمی دارد و باید لوله را از بدون آنکه فشاری مضاعف بر آن وارد کند به صورت منظم و یکنواخت بکشد و سرعت آن باید با سرعت خروج مواد مذاب از اکسترودر هماهنگ باشد تا ضخامت لوله دچار تغییر نگردد و همچنین به بدنه لوله فشار زیادی وارد نکند تا لوله دچار دوپهنی نگردد .



( فروش ) های دیگر