مشاوره و اجرا خط توليد لوله پنج لايه در شهر جدید اندیشه

Five-layer pipe production line-1
Five-layer pipe production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.


ب) نفوذ اکسيژن: نفوذ اکسيژن از طريق لايه هاي پليمري در سيستم هاي رايج حرارتي، تخريب ديگر اجزاي سيستم را به همراه دارد. براي رفع دو ايراد مشروحه، از لايه اي آلومينيوم بهره مي گيرند. مشخصات آلومينيومن مصرفي بر طبق است.انداردASTM ارائه مي شود، ولي مي توان به طور کلي ضخامت آن را بين / تا / ميلي متر و مقاومت کششي آن را حداقل مگاپاسکال انتخاب نمود.

این لوله ها را می توان مقاومترین هم از نظر مکانیکی هم از نظر گرمایی دانست. نهایت دمای آبی که این لوله ها می توانند تحمل کنند درجه سانتی گراد است. . این لوله ها برای شوفاژخانه ، موتورخانه و پکیجها و کلا است.فاده در دمای بالا و پیش از جوش است.فاده می شوند.

آلیاژ برنج MS یا همان برنج سربی (برنج زرد) میباشد و یکی از مرغوب ترین انواع این آلیاژ است. که بر اساس درصد مواد تشکیل‌دهنده دارای ویژگی‌های مثبتی چون قابلیت ماشینکاری، شکل دهی و عملیات گرم است.. درصد نسبتا بالای روی، این آلیاژ را مستحکم و شکل‌پذیر نموده و افزودن فلز سرب به آن قابلیت ماشینکاری را در آن تقویت نموده است.. یکی از مهم ‌ترین ویژگی‌های آلیاژ منتخب، قابلیت کاربرد آن در رابطه با آب آشامیدنی و امکان تماس بدنه و قطعات فلزی با آب مصرفی است. . زیرا میزان سرب آلیاژهای به‌کار رفته در صنعت اتصالات دارای محدوده مجاز می‌باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر